جایزه فرانکوفونی به دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، جایزه فرانکوفونی از سوی سفیر فرانسه به دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا شد.

جایزه فرانکوفونی به دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ورزشی 90، سفارت کشور های بلژیک و فرانسه و سوئیس هر ساله جایزه فرانکوفونی را در ایران برگزار می نمایند که این جایزه سال جاری به دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز تعلق گرفت.

دانش آموزان و زبان آموزان موسسه ها و دانشجویان مراکز آموزش عالی ایران هر ساله با موضوع گرامیداشت زبان فرانسه آثار خود را در این جایزه شرکت می دهند؛ در سال 2021 بالغ بر 200 ویدئو و متن درباره خنده به کنکور فرانکوفونی ارسال شده است.

فیلیپ تیه بو، سفیر فرانسه جایزه میشل تورنیه را که شامل دوره آموزش زبان فرانسه در این کشور است، به مریم تشکر دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا کرد.

پیش از این نیز، صدیقه مکوندی در مرداد 1399 پیروز به دریافت جایزه کنکور شعر گویی به زبان فرانسه با موضوع دوستی و دریافت بورس شرکت در دوره آموزش زبان فرانسه و همچنین مسابقه اینستاگرامی کلمه مورد علاقه و دریافت جایزه از سفارت فرانسه در بهمن 1399 شده است. همچنین، فاطمه فخری در آذر 1399، جایزه کنکور داستان مصور 2020 با موضوع صبح را دریافت کرد که با هدف گرامیداشت هنر نهم و اشاعه بکارگیری خلاقانه زبان فرانسه برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جایزه فرانکوفونی به دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه فرانکوفونی به دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید