بخشی از مشخصات سری هواوی میت 60 و P60 لو رفت

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، چند ماه قبل هواوی از سری میت 50 رونمایی کرد و به نظر می رسد جانشین این گوشی ها تا اواخر تابستان سال آینده معرفی نخواهند شد. با این وجود، از حالا روند انتشار شایعات در خصوص این گوشی ها شروع شده است. یکی از افشاگران اعلام نموده که گوشی های سری هواوی میت 60 همراه با نسخه 4G چیپست کوالکام راهی بازار می شوند و از سوی دیگر بخشی از مشخصات سری هواوی P60 هم لو رفته است.

بخشی از مشخصات سری هواوی میت 60 و P60 لو رفت

این افشاگر مدعی شده که یک یا چند مدل از گوشی های سری هواوی P60 مجهز به نسخه 4G چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هستند. اگر اطلاعات ارائه شده از طرف این افشاگر صحت داشته باشد، ظاهرا به زودی فراوری انبوه این گوشی ها شروع می گردد. از سوی دیگر، احتمال بهره گیری یک یا چند مدل از گوشی های سری هواوی میت 60 از نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 2 مطرح شده است. برای یادآوری باید بگوییم که هواوی به علت تحریم های آمریکا، امکان استفاده از چیپست های 5G را در اختیار ندارد و بعلاوه دیگر مانند سال های گذشته نمی تواند تراشه های پیشرفته اختصاصی را فراوری کند.

هواوی برای گوشی میت 50 از قابلیت دیافراگم متغیر دوربین استفاده نموده و ظاهرا این مشخصه قرار است به گوشی هواوی P60 هم راه پیدا کند. ضمناً احتمال بهره گیری از دوربین تله فوتو با سنسور 64 مگاپیکسلی هم مطرح شده است. مدتی قبل تصویر رندر این گوشی منتشر شد که در بالای این پاراگراف می توانید تصویر موردنظر را ببینید. این گوشی از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد و ماژول دوربین آن بار دیگر به شکل دو دایره متصل به یکدیگر خواهد بود. در دایره فوقانی دو دوربین اصلی تعبیه شده و در دایره پایینی شاهد فلش LED و دوربین سوم هستیم.

به احتمال زیاد مانند سال های گذشته، سری هواوی P60 از چند گوشی تشکیل شده ولی فعلا فقط بخشی از مشخصات مدل استاندارد این خانواده فاش شده است. احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از گوشی های سری P60 فاش می گردد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "بخشی از مشخصات سری هواوی میت 60 و P60 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از مشخصات سری هواوی میت 60 و P60 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید