آخرین قیمت گل و گیاه شب عید

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، اکبر شاهرخی با بیان اینکه سال جاری نسبت به سال گذشته فراوری گل و گیاه در کشور بیشتر شده است، گفت: قیمت گل و گیاه برای شب عید افزایشی نخواهند داشت. البته بازار رکود است و تا به امروز تقاضای خرید بسیار کم بوده است.

آخرین قیمت گل و گیاه شب عید

وی ادامه داد: در حال حاضر رز شاخه ای 30 هزار تومان، داودی دسته ای 40 هزار تومان، نرگس شاخه ای 5000 تومان، آلسترومریا شاخه ای 10 هزار تومان و قرنفل دسته ای 30 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه به قیمت گل و گیاه پر فروش شب عید نیز اشاره نمود و گفت: سنبل بسته به نوع آن80 تا 120 هزار تومان، لاله 30 تا 50 هزار تومان و سینره 80 تا 100 هزار تومان قیمت دارد که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

وی بعلاوه اضافه کرد: سبزه های عید نیز بسته به مقدار و نوع ظروف استفاده شده از 30 هزار تومان تا 100 هزار تومان در بازار قیمت دارد.

شاهرخی در خاتمه گفت: از همکارانمان درخواست کردیم که به جای گندم، عدس و نظایر این ها به دلیل کمبود و گرانی، تخم نارنج کاشته گردد. سال جاری نیز بیشتر سبزه نارنج کاشته شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هر شاخه گل رز 40 هزار تومان، مریم 25 هزار تومان، داودی 40 هزار تومان، آلسترومریا 25 هزار تومان، شب بو 40 هزار تومان، سنبل 150 هزار تومان، سبزه عید 50 تا 120 هزار تومان و نیز قرنفل 40 هزار تومان است.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز

به "آخرین قیمت گل و گیاه شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت گل و گیاه شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید