10 هزار میلیارد تومان از بدهی های صنعت برق تسویه شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 به نقل از وزارت نیرو، محمدحسن متولی زاده، در گردهمایی مدیران عامل شرکت های توزیع در مورد پیک تابستان 98 به معین سقف پیک برای هر یک از شرکت های توزیع برق اشاره نمود و گفت: این شرکت ها با برنامه ریزی لازم، ضمن مدیریت سهمیه معین شده، تمهیدات لازم را در جهت مدیریت شرایط پیک شرکت متبوع خود به کار ببندند.

10 هزار میلیارد تومان از بدهی های صنعت برق تسویه شد

وی با اشاره به کوشش شرکت های توزیع در مدیریت سمت تقاضا و مشارکت صنایع خود تأمین و سایر راه های جبران کمبود فراوری اضافه کرد: صرفه جویی در احداث نیروگاه های جدید، صرفه جویی در پرداخت مبالغ کلان بابت خرید سالانه برق این نیروگاه ها را به همراه خواهد داشت.

این مقام مسوول ادامه داد: از سوی دیگر کاهش 4 درصد از تلفات شبکه برق کشور که از سال 92 تاکنون حاصل شده، با صرفه جویی در احداث 2 هزار و 500 مگاوات نیروگاه جدید و 8 هزار میلیارد متر مکعب سوخت همراه بوده است و استمرار آن به عنوان یک استراتژی در وزارت نیرو پیگیری می گردد.

متولی زاده در ادامه با تأکید بر اهمیت رویت پذیری و اتوماسیون در بودجه سال 98، نصب کنتورهای هوشمند را حایز اهمیت دانست و ساتکاب را به عنوان شرکت پشتیبان و تامین کننده تجهیزات کلیدی مورد احتیاج معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "10 هزار میلیارد تومان از بدهی های صنعت برق تسویه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار میلیارد تومان از بدهی های صنعت برق تسویه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید