گرشا رضایی و لیستی از کارهایش

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، آنا/ گرشا رضایی خواننده و آهنگساز حرفه ای در سبک موسیقی پاپ است که اصالتی لری دارد. وی 22 ام اردیبهشت ماه در سال 63 در لرستان به دنیا آمد.

گرشا رضایی و لیستی از کارهایش

گرشا رضایی از که از سنین کم علاقه خود را به موسیقی نشان داده بود بالاخره در 13 سالگی موسیقی را بصورت جدی و حرفه ای آغاز کرد و در کلاس های نوازندگی به یادگیری پرداخت.

با اینکه نسبت به دیگر همکاران خود کمی دیرتر به این صنعت پا گذاشته بود توانست اولین اثر حرفه ای خود را با تیتراژی برای سریال دولت مخفی منتشر کند و برای برنامه های تلویزیونی دیگری هم تیتراژ هایی را فراوری نموده.

بیشتر هواداران، گرشا رضایی را باسم خواننده میشناسند در صورتی که وی بصورت حرفه ای آهنگسازی و نوازندگی میکند و مدتی را به اسم رهبر ارکست سپری نموده.رضایی حال در کنار خوانندگی به تدریس هم میپردازد.

ماجرای اولین تیتراژ

گرشا رضایی در اولین تجربه حرفه ای خود سال 1392 وقتی 29 ساله بود توانست تیراژ سریال دولت مخفی را بخواند که نقش زیادی در شناخته شدنش داشت

او سپس تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را اجرا کرد

حضور در خندوانه

گرشا رضایی به درخواست و دعوت برنامه خندوانه جواب مثبت داد و در این برنامه زنده تلوزیونی به مجری گری رامبد جوان حضور پیدا کرد .رضایی درباره مبتلا شدنش به کرونا گفت: من کرونا گرفتم؛ البته بیشتر اعضای خانواده ام هم درگیر کرونا شدند. در دوران کرونا تنگی نفس و حتی ریزش مو داشتم. خوشبختانه و به لطف خدا کرونا را شکست دادم.

در بخشی از برنامه رضایی درباره همکاری اش با علی بحرینی ترانه سرا صحبت کرد

در سرانجام برنامه رامبد جوان از گرشا رضایی قول گرفت، قبل از سرانجام فصل هفتم دورهمی در اواسط مرداد ماه، قطعه ای را آماده و برای اولین بار در خندوانه اجرا کند.

کنسرت گرشا رضایی

گرشا رضایی اولین کنسرت رسمی خود را در 29 آذر ماه سال 1398 در سالن نمایشگاه بین المللی برج میلاد تهران برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان برگزار گردید و مهمانان ویژه ای همانند علیرضا نیکبخت واحدی، بهرنگ علوی، امیر خوشنام و آرون افشار در این کنسرت حضور داشتند.

فهرست تک آهنگ های گرشا رضایی

صدای بارون

مثل ماه

هیپنوتیزم

بارون

شرم

دریا دریا

دل ندارم

آخر جهان

مو مشکی

دلم هوس نموده

دریا نمیرم

دوست دارم

جهانمی

مجرم

زنجیر

دولت مخفی

دلم گرفته ای رفیق

تنهایی

عکسای آخر

عشق بی آزارم

یار باش

دلت نخواد

حالمون خوبه

دیوونه دیوونه

حقمه

عشقم

تابستون

فقط تویی

طبیب

نرو

منبع: همگردی

به "گرشا رضایی و لیستی از کارهایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشا رضایی و لیستی از کارهایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید