وام یک میلیون تومانی کرونا واریز شد ، کسانی که وام کرونا نگرفتند چه نمایند؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، به گزارش تجارت نیوز، صبح امروز وام یک میلیون تومانی کرونا که پیش از این دولت وعده آن را داده بود، به حساب بیش از 17.2 میلیون سرپرست خانوار واریز شد. اما آنها که هنوز وام کرونا را نگرفته اند، چه نمایند؟

وام یک میلیون تومانی کرونا واریز شد ، کسانی که وام کرونا نگرفتند چه نمایند؟

شب گذشته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: ساس آماری که به بنده داده اند تا امروز تعداد 17 میلیون و 200 هزار تایید شده اند، بنابراین فردا 17 هزار و 200 میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز خواهد شد. همچنین برای کسانی که به تدریج اطلاعات شان را ارسال نمایند تا پنج شنبه هفته آینده واریز خواهد شد.

به نظر می رسد تمام کسانی که پیامک کد ملی را ارسال نموده اند مشمول دریافت این تسهیلات شده اند، روز گذشته وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لیست تعداد پیامک های دریافتی را که به سازمان هدفمندی تحویل داده شده را حدود 17 میبیون و 153 هزار خاطرنشان کرد.

همچنین تعداد اقساط این وام 30 ماه و هر قسط 35 هزار تومان است که از تیر ماه سال جاری به طور اتوماتیک از یارانه هر ماه خانوارهای دریافت نماینده آن کسر می گردد.

برای دریافت وام کرونا سرپرست خانوار باید کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودش است به شماره 6369 ارسال کند.

کسانی که تا هفته آینده، (هفتم اردیبهشت ماه) کدملی خود را ارسال می نمایند، پنجشنبه هفته آینده وام خود را دریافت می نمایند.

همچنین قرار است وام کرونا دو مرحله ای گردد و برای بعضی از خانوارها در نوبت دوم مبلغ دیگری بین 500 هزار تا یک میلیون تومان واریز خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

به "وام یک میلیون تومانی کرونا واریز شد ، کسانی که وام کرونا نگرفتند چه نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام یک میلیون تومانی کرونا واریز شد ، کسانی که وام کرونا نگرفتند چه نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید