نقدها و نمرات Assassins Creed Odyssey منتشر شدند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، چند روزی بیشتر تا عرضه جدیدترین قسمت مجموعه بازی های فرقه اساسین یا همان Assassins Creed باقی نمانده است و به همین مناسبت، نقدها و نمرات بازی Assassins Creed Odyssey منتشر گردیده اند؛ نقدهایی که از یک موفقیت دیگر در این مجموعه خبر می دهند.

نقدها و نمرات Assassins Creed Odyssey منتشر شدند

جدیدترین قسمت مجموعه بازی های فرقه اساسین، قصه ای در یونان باستان دارد. هم چنین برای اولین بار، با یک نقش آفرینی تمام و کمال طرف هستیم؛ طوری که شخصیت اصلی بازی را از بین یک مرد و یک زن خودتان انتخاب می کنید و روند حرکت داستان را هم خودتان شکل می دهید. جهانی بازی کاملا با در نظر دریافت سبک جدید بازی طراحی گردیده است؛ یعنی این بار نقش کوئست های اصلی و فرعی بسیار پررنگ تر از گذشته است.

منتقدان این روند جدید فرقه اساسین را تحسین نموده اند. بیشتر منتقدان روی این موضوع تاکید نموده اند که بازی Assassins Creed Odyssey جهانیی شگفت انگیز دارد؛ جهانیی که دوست دارید ده ها ساعت زمان در آن صرف کنید. روند بازی هم که تکاملی از قسمت قبلی یعنی Origins است، از سوی منتقدان بسیار متعادل و پرداخت گردیده معرفی گردیده است.

در ادامه سعی نموده ایم تعدادی از نقدهای بازی را به صورت خلاصه برای تان قرار دهیم:

IGN: نمره 9.2 از 10

بازی Assassins Creed Odyssey از نظر ساخت یک جهان و محیط های مختلف و روند بازی درگیر کننده، یک موفقیت بزرگ محسوب می گردد. البته بازی بدون مشکل هم نیست. بازسازی شگفت انگیز این بازی از یونان باستان کاری نموده است که حتی پس از خاتمه داستان هم بخواهم به آن برگردم. سیستم های مختلف بازی هم آن قدر خوب کنار هم قرار می گیرند که کمتر بازی ها می توانند به هماهنگی آن ها برسند. با اینکه مشکلاتی هم وجود دارد، ولی Odyssey سطح جدیدی برای بازی های فرقه اساسین تعریف می نماید و هم چنین به صورت جداگانه، می تواند به عنوان یکی از بهترین نقش آفرینی های محیط باز صنعت بازی اسم خود را ثبت کند.

GameSpot: نمره 8 از 10

اهدافی که سازندگان Odyssey برای بازی داشته اند بسیار بزرگ بوده و این موضوع، در سطح توجه به جزییات و ساخت جهانی آن کاملا خودش را نشان می دهد. به خوبی به شخصیت های اصلی بازی پرداخت گردیده و در عین حال هم بازی قصه ای چند لایه دارد. شاید روند داستان اصلی بازی، که تمام کردن آن بیش از 50 ساعت طول می کشد، برخی اوقات خسته کننده هم می گردد، ولی Odyssey پیشرفت بسیار خوبی در روند بازی و چگونگی به تصویر کشیدن جهانی خود داشته است و بازی کردن آن و تاثیر گذاشتن در این دوره تاریخی واقعا لذت بخش است.

Destructoid: نمره 9 از 10

آلکسیوس یکی از بهترین شخصیت های مجموعه Assassins Creed است، حتی با اینکه یک بار هم تصور نکردم شباهتی به اساسین ها دارد. در یک بازی دیگر، او به سادگی به شخصیتی فراموش شدنی تبدیل می گردد، ولی Assassins Creed Odyssey آن قدر همه نظر خوب است. این بازی بهترین قسمت این مجموعه است، حتی اگر خیلی اوقات حس می کنید فقط اسم Assassins Creed را از این مجموعه به دوش می کشد.

Game Informer: نمره 8.25 از 10

بازی Assassins Creed Odyssey سعی نموده است تا سیستم هایی جدید و خلاقانه را با مکانیک های همیشگی این مجموعه ادغان کند. نتیجه نهایی در همه حال هم خوب نیست، ولی یوبی سافت نهایتا توانسته اند در بیشتر بخش ها به تعادلی موفقیت آمیز برسد. داستان بازی درگیر کننده است، هم به عنوان داستان شخصیت های اصلی آن و هم به عنوان قصه ای در جهانی این مجموعه. گشت و گذار در جهانی بازی سرگرم کننده است، مبارزات حس قدرت را به شما می دهند و پیدا کردن آیتم های کمیاب هم هیجان انگیز است.

می توانید در ادامه تمام نمراتی که به بازی داده گردیده است را ببینید.

بازی Assassins Creed Odyssey در روز پنجم اکتبر روی سه پلتفرم پلی استیشن4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه ای از این بازی هم برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته گردیده که فقط در ژاپن عرضه می گردد.

  • GamesRadar: نمره 5 از 5
  • PlayStation Lifestyle: نمره 9.5 از 10
  • Critical Hit: نمره 9.5 از 10
  • IGN: نمره 9.2 از 10
  • Destructoid: نمره 9 از 10
  • Attack of the Fanboy: نمره 4.5 از 5
  • USgamer: نمره 4.5 از 5
  • GamingBolt: نمره 9 از 10
  • Twinfinite: نمره 4.5 از 5
  • Press Start: نمره 9 از 10
  • DualShockers: نمره 9 از 10
  • Game Informer: نمره 8.3 از 10
  • God is a Geek: نمره 8 از 10
  • TheSixthAxis: نمره 8 از 10
  • GameSpot: نمره 8 از 10
  • VideoGamer: نمره 8 از 10

می توانید در ادامه تریلر پیش از عرضه بازی Assassins Creed Odyssey را ببییند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "نقدها و نمرات Assassins Creed Odyssey منتشر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها و نمرات Assassins Creed Odyssey منتشر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید