ناسا: دانشجویان برای مأموریت ماه پیشنهاد دهند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، ناسا از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواسته تا با ارائه طرح هایی به این آژانس برای مأموریت های آینده به ماه و مریخ یاری نمایند.

ناسا: دانشجویان برای مأموریت ماه پیشنهاد دهند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورزشی 90 به نقل از اسپیس، ناسا از دانشجویان می خواهد پیشنهادهایی را برای ماموریت های ماه و مریخ ارائه دهند.

این آژانس به دنبال ایده های واقعی زندگی است که می تواند در اکتشافات فضایی کاربرد داشته باشد.

از جوانان خواسته شده است تا در تحقیقات فضایی آینده بشریت نقش داشته باشند، زیرا ناسا پیشنهادات دانشجویان را برای ماموریت آینده آژانس در ماه متنوع تر و چه بسا کاربردی تر می داند.

در حال حاضر ناسا از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد برای تهیه مفاهیم نوآورانه مأموریت آرتمیس این آژانس طرح برنامه قبول می نماید.

آرتمیس قرار است تا سال 2024، فرود مجدد انسان در تنها قمر کره زمین را به همراه نخستین زنی که به ماه پای می گذارد، فراهم کند.

داگلاس کریگ ، مدیر تجزیه و تحلیل استراتژیک برای اکتشافات انسانی و عملیات ماموریت آرتمیس می گوید: بازگشت انسان ها به ماه با هدف اثبات مفاهیم برای کاوش پایدار در مریخ است.

ناسا به دانشجویان تا 5 مارس 2020 مهلت داده است تا پیشنهادات و طرح های خود را ارائه دهند؛ ین رقابت شامل موضوعاتی برای مفاهیم طراحی هوافضا، از جمله طراحی یک کاوشگر برای کشف قطب جنوب کره ماه، توسعه یک شبیه سازی مأموریت مریخ و برنامه ریزی یک ماموریت کوتاه به سطح سیاره سرخ است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "ناسا: دانشجویان برای مأموریت ماه پیشنهاد دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناسا: دانشجویان برای مأموریت ماه پیشنهاد دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید