معجزه پیکر تراشی سه بعدی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، پیکر تراشی سه بعدی به روش لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­ ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­ شود.

معجزه پیکر تراشی سه بعدی

به دنبال روشی سریع و بدون عارضه برای لاغری هستید؟

روش های زیادی را برای لاغری تست کردید؟

دوست دارید لاغر شوید ولی نگران عوارض آن هستید؟

همین حالا با ما تماس بگیرید.

02126765331

09126163826

پیکرتراشی

لاغری شکم و پهلو به روش لیپوماتیک شکم پرطرفدارترین عمل لیپوماتیک در بین بانوان و آقایان است. عامل های مهمی بر موفقیت لیپوماتیک شکم اثر می گذارد که از آن جمله می توان به حجم و محل چربی شکم، سابقه چاقی و لاغری، سابقه بارداری، سن و جنسیت بیمار اشاره کرد.

انباشته شدن چربی های اضافی در بدن شما را از لذت پوشیدن لباس های زیبا و مد روز محروم می کند و شانس لباس خریدن از میان دریایی از لباس های متنوع و آماده را به حداقل کاهش می دهد.

لاغری شکم و پهلو به روش لیپوماتیک شکم و پهلو غالباً راه حل مناسبی است که مشکل شل شدن پوست به ندرت پس از آن بروز می یابد.

در واقع می توان مقدار زیادی از پوست شل و افتاده را بدون نیاز به جراحی لاغری شکم (یعنی بدون بریدن پوست و تحمل جای زخم زشت و ناخوشایند) برداشت.

لاغری سریع شکم بدون ورزش

جراحی لیپوماتیک شکم که با استفاده از بی حسی تامسنت انجام گردد، پیکرتراشی (Liposculpture) نامیده می گردد. یکی از دلایل موفقیت آمیز و موثر بودن لیپوماتیک شکم این است که بیمار حین عمل هوشیار است و می تواند تکان بخورد تا تصویر سه بعدی واضحی از خطوط و انحناهای بدن به دست آید.

معمولاً بخش های بالایی و پایینی شکم هم زمان درمان می گردد، در نتیجه بخش پایین سینه، دقیقاً زیر قفسه سینه، که هنگام نشستن برجسته می گردد، به طور محسوسی لاغر می گردد.

لیپوماتیک برای تمام شکم ها، هر چقدر بزرگ یا کوچک، مناسب است، اگر شکم کوچک باشد، می توان آن را صاف و تخت کرد و شکم بزرگ و برجسته را نیز از بین برد.

مزایای لاغری شکم و پهلو با لیپوماتیک چیست

  • از بین رفتن چربی شکم و پهلو
  • تناسب اندام
  • در طولانی مدت اثری از چربی اضافه در این نواحی نمی باشد.
  • عدم برگشت به حالت اولیه
  • دوران نقاهت کوتاه مدت
  • عدم ماندن جای زخم در محل جراحی

لیپوماتیک ترکیبی شکم و پهلو

جراحی لیپوماتیک شکم غالباً همراه با لیپوماتیک کمر و پهلو انجام می گردد و سایز کل بالاتنه کم می گردد تا کمری خوش فرم و باریک خلق گردد و کل میان تنه جوان و دلفریب گردد.

حتی اگر پوست و بافت شل باشد و پوست اضافی روی شکم چین خورده باشد، لیپوماتیک پوست اضافی را کم می کند و چون در این عمل هیچ برشی ایجاد نمی گردد، اختلالی در برنامه روزمره به وجود نمی آید. برداشتن مقدار کم یا زیادی از این پوست اضافی، بهبود چشم گیری را در اندام ایجاد خواهد کرد.

دلایل چاق شدن شکم چیست و لیپوماتیک چگونه این چاقی را از بین می برد؟

  • بارداری های پیشین:

بارداری های قبلی عضلات شکم را می کشد و باعث می گردد که پایین شکم تا حدی برآمده گردد. این انحناء عضلات دیواره شکم است که صافی یا شکل نیم رخ شکم را پس از لیپوماتیک تعیین می کند.

در هر حال اکثر بانوانی که بارداری را پشت سر گذاشته اند، در نهایت از نتیجه عمل لیپوماتیک شکم و پهلو، به تنهایی رضایت دارند و لزومی به انجام جراحی لاغری شکم نمی بینند.

  • برجستگی سزارین:

برش فانشتیل (Pfannenstiel) نام برشی است که هنگام سزارین یا جراحی برداشتن رحم (هیسترکتومی) روی شکم ایجاد می گردد. یکی از عوارض این نوع برش باقی ماندن توده مداومی از چربی زیرپوستی، دقیقاً بالای برش است. لیپوماتیک این بدشکلی آزار دهنده را به خوبی ترمیم می کند.

  • محل چربی شکم:

محل چربی شکم عامل مهمی در موفقیت لیپوماتیک شکم است. چربی شکمی در دو سطح عمقی و سطحی در شکم جمع می گردد.

چربی سطحی شکم دقیقاً زیر پوست و بالای عضلات شکم قرار گرفته است. اما چربی عمقی شکم داخل حفره شکم روی روده ها قرار گرفته است.

حجم چربی عمقی (امعایی) برخی افراد بیشتر از چربی سطحی زیرپوستی است. چربی زیرپوستی را می توان به روش لیپوماتیک از بین برد.

اهمیت مراجعه به پزشک متخصص

هزینه لیپوماتیک براساس حجم توده چربی، تعداد مناطق مورد نیاز و نیز محل انجام جراحی (کلینیک، بیمارستان، ...) تعیین می گردد.

توصیه می­ گردد این اعمال به هیچ عنوان در مطب یا کلینیک­ های معمولی انجام نشده و حتماً توسط جراح و در شرایط بیمارستانی با حضور کلیه امکانات انجام گردد.

جراحی پلاستیک آمیزه ای از علم، هنر و توانمندی جراح است. دکتر حمیدرضا وفائی پس از اخذ بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک و طی دوره های لیزر درمانی در حال حاضر ارائه دهنده خدماتی چون

جراحی زیبایی بینی، شکم و سینه، جراحی افتادگی پلک، کاشت مو و ابرو، لیپوماتیک و پیکرتراشی، تزریق ژل، چربی و بوتاکس

می باشد.

دکتر حمیدرضا وفائی

بورد تخصصی جراحی

جهت مشاوره مستقیم با دکتر در واتساپ پیغام بگذارید.

چه عواملی باعث موفقیت بیشتر در لاغری شکم و پهلو با عمل لیپوماتیک می گردد؟

عامل تعیین کننده و تعریف کننده موفقیت عمل لیپوماتیک رضایت بیمار از نتیجه به دست آمده است. نظر نهایی بیمار درباره نتیجه عمل به عامل های متعددی بستگی دارد که شامل انتظار و توقع بیمار، نقص های زیبایی قبل از عمل، تکنیک و مهارت تخصصی جراح می گردد.

هزینه لیپوماتیک چقدر است؟

لیپوماتیک هزینه نیست، سرمایه­ گذاری است. انجام اعمال لیپوماتیک از دید برخی افراد به عنوان عمل جراحی زیبایی محض، فرض شده و باعث پیش داوری­ ها و قضاوت­ های نادرست نسبت به عمل و نتیجه آن می­ گردد.

از منظری دیگر، هزینه لیپوماتیک، هزینه ­ای اضافی در زندگی نیست، در طی مطالعات متعدد ثابت شده است که افراد پس از انجام عمل لیپوساکشن، با توجه به بهبود اعتماد به نفس قابلیت تحرک بیشتر و همچنین افزایش انگیزه، دچار تغییر سبک زندگی (life style) شده که کل زندگی فرد را متحول کرده و باعث بهبودی در کارآیی و توانایی ­های شخص می­ گردد.

از سویی دیگر هزینه لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری هایی همچون کبد چرب، آرتروزهای مفصلی زانو و لگن، دردهای ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­ ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­ گردد. پس هزینه لیپوماتیک، هزینه یک عمل زیبایی نیست و هزینه تغییر سبک زندگی است که اثرات کوتاه مدت و بلندمدت بر زندگی فرد دارد.

نکاتی که باید در رابطه با لیپوماتیک بدانیم

عوارض لیپوماتیک

جهت مشاهده نمونه های بیشتر روی آدرس زیر کلیک کنید.

Dr-vafaei@

همین حالا با ما تماس بگیرید.

02126765331

09126163826

جهت مشاهده نمونه های بیشتر روی آدرس زیر کلیک کنید.

www.dr-vafaei.com

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، ساختمان پزشکان کاج

منبع: برترین ها

به "معجزه پیکر تراشی سه بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه پیکر تراشی سه بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید