مسعود سلطانی فر: نباید حاشیه ای برای تیم ملی فوتبال به وجود بیاید، این تیم شخصیت قهرمانی دارد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان گفت که تیم ملی فوتبال ایران شخصیت قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد.

مسعود سلطانی فر: نباید حاشیه ای برای تیم ملی فوتبال به وجود بیاید، این تیم شخصیت قهرمانی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی 90، مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک و همچنین مراسم اهدای مدال چند ورزشکار به موزه ورزش در مورد صندلی قهرمانان گفت: ما همواره در المپیک و پارالمپیک عملکرد بهتری داشته ایم و این شرایط در بازی های پاراآسیایی و آسیایی و همچنین المپیک جوانان نشان داده شد. همه این ها نشان می دهد که حرکت ورزش روبه رشد است. خوشبختانه امکانات فراهم شده و جوانان ایرانی می درخشند.

وی درباره بازی شب گذشته تیم ملی مقابل عمان گفت: تیم ملی در این مرحله در حد نام و موقعیت و شخصیتی که برایش قائل بودیم ظاهر شد، البته فرصت گلزنی های بیشتر نیز در این بازی وجود داشت. به نظرم این تیم شخصیت قهرمانی را دارد. ما این باور را داریم که با تدارکات خوبی که فراهم شده و کادر خوبی که وجود دارد تیم ملی می تواند به آرزوی 42-43 ساله اش برسد. من به این موضوع امیدوارم و باور دارم که تیم ملی به سمت قهرمانی پیش می رود. نباید بگذاریم که حاشیه ای به وجود بیاید و باید شرایط بدون جنجال ایجاد گردد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهد چه تیمی حریف ایران در نیمه نهایی باشد توضیح داد: تیمی که می خواهد قهرمان گردد نباید به این مسائل فکر کند و باید این توان را داشته باشد که همه حریفان را شکست دهد. البته هرچه که جلوتر می رویم کار نیز برای قهرمانی سخت تر می گردد.

سلطانی فر در بخش پایانی صحبت های خود درباره وضعیت روسای بازنشسته هیئت ها گفت: ما در تاریخ 13 آذر این موضوع را از مجلس استعلام کردیم و پاسخ این استعلام نیز در آخرین روز دی ماه آمد. فکر می کنیم نظر مجلس در این باره واضح نبود و به همین دلیل دوباره استعلام نموده ایم تا شرایط دقیق معین گردد. بعضی از فدراسیون ها روسای بازنشسته زیادی دارند اما بعضی دیگر فقط یک یا دو مورد رئیس هیئت بازنشسته دارند که این خیلی معین کننده نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسعود سلطانی فر: نباید حاشیه ای برای تیم ملی فوتبال به وجود بیاید، این تیم شخصیت قهرمانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود سلطانی فر: نباید حاشیه ای برای تیم ملی فوتبال به وجود بیاید، این تیم شخصیت قهرمانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید