مراسم ایکس باکس شوکیس 2023 برای خرداد برنامه ریزی شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مایکروسافت چند سال است که خود را از مراسم E3 جدا نموده و رویداد مخصوص ایکس باکس را برگزار می نماید. نام این رویداد Xbox Games Showcase بوده و در آن عناوین بازی بسیار زیادی معرفی می شوند. در این مدت نیز ایکس باکس توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و عناوین بسیار زیادی را به سرویس گیم پس اضافه نموده است.

مراسم ایکس باکس شوکیس 2023 برای خرداد برنامه ریزی شد

مایکروسافت اعلام نموده که رویداد ایکس باکس در تاریخ 21 خرداد (11 جوئن) برگزار خواهد شد. ما در این رویداد شاهد تریلرهای زیادی از عناوین نو و به روزرسانی از عناوین قدیمی خواهیم بود. همینطور اینکه بیشتر عناوینی که در این رویداد معرفی می شوند، از روز اول در سرویس گیم پس نیز حضور داشته و مشترکین آن می توانند از همان ابتدا این عناوین را دانلود نمایند.

یکی از عناوینی که انتظار می رود تریلر گیم پلی دریافت کند بازی استارفیلد (Starfield) است. این بازی به وسیله شرکت بتسدا ساخته شده و عرضه آن نیز چندی پیش دوباره با تأخیر روبرو شد. نکته اینجاست که این بازی برای مدت زیادی است که در حال ساخت بوده و هواداران به شدت منتظر آن هستند. همینطور اینکه به احتمال زیاد عناوین نوی نیز معرفی خواهند شد.

مایکروسافت کوشش بسیار زیادی برای سرویس اشتراک گیمینگ خود یعنی گیم پس نموده است. به همین علت این اشتراک بسیار گسترده شده و ارزش بالایی هم پیدا نموده است. به همین علت امکان دارد که در آینده نه چندان دور ما شاهد افزایش قیمت اشتراک گیم پس باشیم. یکی از نقاط قوت گیم پس نیز همین است که عناوین انحصاری ایکس باکس از روز اول در آن وجود دارد. به همین علت این اشتراک نسبت به چیزی که سونی ارائه می دهد ارزش بیشتری دارد.

به زودی اطلاعات بیشتری از این رویداد منتشر خواهد شد. در حال حاضر تنها تاریخ برگزاری این رویداد اعلام شده که فاصله زیادی هم با رویداد E3 ندارد. جدایی شرکت های مختلف از E3 باعث شد تا توجه هواداران بیشتر به این رویدادها جلب گردد و مخاطبان بیشتری داشته باشند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "مراسم ایکس باکس شوکیس 2023 برای خرداد برنامه ریزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم ایکس باکس شوکیس 2023 برای خرداد برنامه ریزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید