فوتبال دنیا، لوکا مودریچ: گل اول را که خوردیم، دیگر به بازی برنگشتیم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، فوتبال دنیا - کاپیتان تیم ملی کرواسی به ضعیف بودن عملکرد خود و هم تیمی هایش مقابل اسپانیا اذعان داشت.

فوتبال دنیا، لوکا مودریچ: گل اول را که خوردیم، دیگر به بازی برنگشتیم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی درباره باخت 6 بر صفر این تیم مقابل اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا، گفت: ما در 20 دقیقه ابتدایی بازی خیلی خوب بودیم و تمرکز داشتیم اما از زمانی که گل اول را خوردیم، در بخش زیادی از ادامه مسابقه از تکاپو افتادیم. ما بسیار منفعل بودیم و به اسپانیا اجازه دادیم که خیلی آسان بازی اش را انجام دهد و آنها هم ما را تحت فشار قرار دادند.

مودریچ ادامه داد: این شکست سنگینی است اما ما باید سرمان را بالا بگیریم و کار کردن را از سر بگیریم تا در بازی های بعدی چنین اتفاقاتی را تجربه نکنیم.

کاپیتان کرواسی درباره جایزه بهترین بازیکن فیفا که برای کسب آن نامزد گردیده است هم گفت: برای من مهمترین چیز موفقیت های تیمی است. بردن این جوایر فردی دغدغه من نیست. اگر این جایزه هم نبرم هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.

مودریچ چندی پیش جایزه بهترین بازیکن فوتبال اروپا را در رقابت با کریستیانو رونالدو و محمد صلاح کسب کرد و الان با همان دو نفر برای بردن جایزه بازیکن سال فیفا رقابت می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، لوکا مودریچ: گل اول را که خوردیم، دیگر به بازی برنگشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوکا مودریچ: گل اول را که خوردیم، دیگر به بازی برنگشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید