ازار: نمی دانم فینال لیگ اروپا آخرین بازی ام برای چلسی است یا نه

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی از اطمینان دادن به هواداران درباره ماندن در این تیم خودداری کرد.

ازار: نمی دانم فینال لیگ اروپا آخرین بازی ام برای چلسی است یا نه

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، ادن ازار پس از کمک به چلسی برای صعود به فینال لیگ اروپا، از پاسخ به سؤال وبلاگ ورزشی 90 مبنی بر اینکه آیا فینال این رقابت ها آخرین بازی او برای آبی پوشان لندن خواهد بود طفره رفت و گفت: اگر قرار است این آخرین بازی من برای چلسی باشد، هر کاری از دستم برآید برای این باشگاه انجام می دهم تا یک جام ببرد. من اما هنوز نمی دانم که فصل آینده هم در این تیم خواهم بود یا نه. هنوز درباره اش فکر نکرده ام. من الان فقط دارم به بردن یک جام با چلسی فکر می کنم.

ازار یکی از کسانی بود که پنالتی های سرانجام بازی را به گل تبدیل کرد تا چلسی با نتیجه 5 بر 4 پیروز و راهی فینال شود. او درباره ضربه پنالتی اش هم گفت: من همیشه زمانی که لازم باشد، مسئولیتم را انجام می دهم. امروز ما از بابت صعود خیلی خشنودیم، اما کار ما هنوز تمام نشده است. ما یک بازی دیگر مقابل آرسنال داریم. باید به فینال برویم و با ارائه یک بازی باکیفیت مسابقه را ببریم.

در شب برد خانگی چلسی مقابل اینتراخت فرانکفورت، کپا آریسابالاگا، دروازه بان اسپانیایی چلسی دیگر ستاره این تیم بود که با واکنش های خوب خود مانع از رسیدن اینتراخت به گل های بعدی بود.

وی نیز گفت: پنالتی ها شانسی اند. امروز ما در پنالتی ها بردیم در حالی که در فینال جام اتحادیه در پنالتی ها باختیم. فوتبال اما همین است. امروز ما واقعاً با حریفی سرسخت روبه رو بودیم و از بابت کسب پیروزی بسیار خشنودیم. ما قبل از تمام بازی های مان ضربات پنالتی را تمرین می کنیم و امروز هم خوش شانس بودیم. اتفاقی که در فینال جام اتحادیه رخ داد به گذشته پیوسته است (خودداری کپا از دستور مائورریتزیو ساری سرمربی تیم برای خارج شدن از زمین بازی برای تعویض شدن با ویلی کابایرو پیش از کشیدن شدن بازی به ضربات پنالتی) و من از آن درس گرفته ام. گفتم که متأسفم و همیشه سعی در جبران داشتیم و امروز هم یک بازی دیگر بود و ما از رسیدن به فینال خشنود هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ازار: نمی دانم فینال لیگ اروپا آخرین بازی ام برای چلسی است یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازار: نمی دانم فینال لیگ اروپا آخرین بازی ام برای چلسی است یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید