فروش هفتگی سایپا برگزار نشد، حذف قرعه کشی خودرو کلید خورد؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، شرکت خودروسازی سایپا به صورت هفتگی قرعه کشی فروش محصولات خود را برگزار می نماید. اما در این هفته این خودروساز تنها طرح فروش زامیاد را برگزار کرد و از برنامه های معمول فروش هفتگی این سایپا خبری نبود. آیا این به معنای حذف قرعه کشی خودرو است؟

فروش هفتگی سایپا برگزار نشد، حذف قرعه کشی خودرو کلید خورد؟

علت چیست؟

چرا این هفته طرح فروش هفتگی سایپا برگزار نشد؟

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در تبادل نظر با وبلاگ ورزشی 90 گفت: به نظر می رسد بعضی از خودروسازان در برگزاری و فروش محصولات خود دست نگه داشته اند. این اقدام ممکن است به علت حذف ارز 4200 تومانی صورت گرفته باشد.

او اضافه کرد: با حذف ارز 4200 تومانی و افزایش هزینه های فراوری، قیمت خودرو افزایش و سیاست قیمت گذاری بهبود می یابد. در نتیجه پیش بینی می گردد خودروسازان برای فروش محصولات خود صبر می نمایند. چند روز اخیر نیز عرضه خودرو به بازار کاهش و قیمت خودرو افزایش یافت.

نظر مردم چیست؟

در ادامه نظر بعضی از مخاطبان وبلاگ ورزشی 90 را می خوانیم.

اخه ابن ها ماشین هستند؟ پراید، تیبا و ساینا؟ لطفا سراتو و ماشین های دیگه رو فراوری کنه..

یک ماه از سال 1401 گذشت. برید ببینید سایپا چقدر خودرو عرضه کرد. تعدادش کمتر از هزار است. چرا؟ تاقیمت بکشه بالا برید داخل سایت دیوار چک کنید بیشتر مدل 1401ها به صورت حواله هست خودرو مدل 1401سایپا خیلی کمه.

قیمت پراید وانت از 147 میلیون که سال قبل دادم سایپا گفته به خاطر سال تازه باید 3600 دوباره واریز کنی یعنی قیمت کل میشه 150.6ملیون بعد شما میگی می خوان قرعه کشی رو حذف کننذ؟ علت اینه که می خوان قیمت بازار بره بالا تا قیمت کارخونه رو افزایش بدن.

عرضه رو کم کنید تا قیمت بالا بمونه، ملت همواره در صف تو صف بمونه. خودتون نمیخواید ملت رنگ ارامش ببینتد. مافیا خودرو از دل خودروسازی و وزیر مملکت هست..

خودرو های سفارش داده شده سال قبل رو تحویل ندادند هنوز..

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو وبلاگ ورزشی 90 بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "فروش هفتگی سایپا برگزار نشد، حذف قرعه کشی خودرو کلید خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش هفتگی سایپا برگزار نشد، حذف قرعه کشی خودرو کلید خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید