ردیابی ابتلا به کرونا در نواحی فقیرنشین با ماهواره ها

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، به گزارش فیوچریسم، یک دانشمند آمریکایی برای یاری به هماهنگی بهتر در ردیابی شیوع کروناویروس در نواحی فقیرنشین، الگوریتم های یادگیری ماشینی را با داده های تلفن همراه و تصاویر ماهواره ای آموزش می دهد.

ردیابی ابتلا به کرونا در نواحی فقیرنشین با ماهواره ها

به گزارش ایسنا، هدف نهایی جاشوا بلومنستوک (Joshua Blumenstock)، پژوهشگر دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (UC Berkeley)، شناسایی افراد مبتلا با یاری فعالیت تلفن همراه آن ها و آنالیز نشانه های آشفتگی های مالی است که با یاری تصاویر ماهواره ای ارزیابی می شوند.

بلومنستوک گفت: هدف من تنها یک چیز است؛ این که آنالیز ها و داده های ماهواره ها و تلفن همراه را در اختیار دولت ها بگذارم تا شناسایی افراد مبتلا به کروناویروس، با دقتی بیش از گذشته انجام گردد.

علاوه بر سازمان یافتن فعالیت دولت ها در نظارت و ارزیابی، فعالان حقوق انسانی نیز می توانند با یاری این فناوری، کوشش های خود را اولویت بندی نمایند.

بلومنستوک ادامه داد: باید تاکید کنم که آموزش دادن یک الگوریتم و ثبت تصاویر ماهواره ای نمی تواند یک راه چاره فنی باشد و همه مسائل را رفع کند.

وی اضافه کرد: کیفیت عملکرد این مدل های جدید یادگیری ماشینی، به داده هایی بستگی دارد که با آن ها آموزش داده می شوند. این مدل ها نمی توانند جایگزین روش های متداول نظارت و ارزیابی باشند، اما می توانند آن ها را تکمیل نمایند.

منبع: انتخاب

به "ردیابی ابتلا به کرونا در نواحی فقیرنشین با ماهواره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردیابی ابتلا به کرونا در نواحی فقیرنشین با ماهواره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید