دومین مصدوم کاروان پیش از اعزام به جاکارتا ، بعد از اصانلو، علیزاده هم حذف شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، دومین ورزشکار ایرانی در کاروان پاراآسیایی به دلیل مصدومیت ناشی از سوختگی شانس حضور در جاکارتا را از دست داد. مریم علیزاده دچار سوختگی درجه 2 شد تا علی اصانلو تنها جامانده کاروان ایران نباشد.

دومین مصدوم کاروان پیش از اعزام به جاکارتا ، بعد از اصانلو، علیزاده هم حذف شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 ، مریم علیزاده عضو تیم ملی تنیس روی میز معلولان در آستانه اعزام به بازی های پاراآسیایی جاکارتا به دلیل مصدومیت ناشی از سوختگی از حضور در این بازی ها بازماند.

مریم علیزاده عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان که قرار بود در بازی های پاراآسیایی جاکارتا به همراه الهام چزانی راهی جاکارتا گردد، به دلیل مصدومیت ناشی از سوختگی درجه 2 از شرکت در این رقابت ها بازماند.

تیم بانوان پیش از این قرار بود در بخش انفرادی و تیمی شرکت نمایند که با حذف مریم علیزاده، الهام چزانی در کلاس 3 تنها در بخش انفرادی بازیهای پاراآسیایی حضور پیدا می نماید.

همچنین اگر تیم مردان در کلاس 1 و 2 تیمی حدنصاب لازم را کسب ننمایند، الهام چزانی در میکس دوبل ویلچری برای کسب مدال به همراه حمید جانفشان به رقابت می پردازد.

این اتفاق در حالی برای مریم علیزاده رخ داد که قبل از او علی اصانلو در بوچیا هم به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد و شانس حضور در این دوره از دست داد.

با توجه به زمان اندکی که تا زمان اعزام به بازی ها مانده امکان جایگزین کردن نفر جدیدی به جای علیزاده وجود ندارد و این سهمیه هم از تیم تنیس روی میز کم می گردد.

به این ترتیب کاروان ایران از 292 ورزشکار به 290 ورزشکار رسید.

ص 5

منبع: ایران ورزشی

به "دومین مصدوم کاروان پیش از اعزام به جاکارتا ، بعد از اصانلو، علیزاده هم حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین مصدوم کاروان پیش از اعزام به جاکارتا ، بعد از اصانلو، علیزاده هم حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید