رقابت های ورزشی مملو از درس های زندگی است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مجید خدابخش بعداز ظهر امروز شنبه در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی استان آذربایجان شرقی به بازی های آسیایی اندونزی - جاکارتا2018 گفت: نفس حضور شما ورزشکاران در رقابت های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان، برای ما ارزشمند است.

رقابت های ورزشی مملو از درس های زندگی است

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جانباز، بزرگترین الگو برای مردم جهان است، ادامه داد: جانبازان با محدودیت های جسمی، در عرصه ورزش هم می درخشند و افتخار آفرینی می نمایند.

وی با اشاره به اینکه دعای خیر 80 میلیون ایرانی بدرقه راه جانبازان و همه خادمان ورزش استان و کشور است، ادامه داد: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با مدال آوری شما ملی پوشان غیور و کوششگر کشور، ملت ایران را خرسند می نماید.

لازم به ذکر است مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی استان به بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با کوشش ورزشکاران شاهد درخشش قهرمانان استان و کشورمان در این رقابت های مهم آسیایی باشیم.

ایوب بهتاج با اشاره به کسب 5 مدال از سوی ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا، ابراز امیدواری کرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی نیز موفق به کسب مدال های مختلف شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رقابت های ورزشی مملو از درس های زندگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های ورزشی مملو از درس های زندگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید