خداحافظی قهرمان المپیک توکیو از کشتی؛ استیوسون به زارع نرسید

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، گیبل استیوسون بعد از مسابقه ای که به تازگی پشت سر گذاشته، کفش هایش را درآورد و با کشتی خداحافظی کرد.

خداحافظی قهرمان المپیک توکیو از کشتی؛ استیوسون به زارع نرسید

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، گیبل استیوسون که در بازی های المپیک 2020 توکیو با فزونی ثانیه آخری مقابل گنو پتریاشویلی طلای سنگین وزن المپیک را از آن خود کرد، به علت قراردادی که با سازمان آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی بست، در مسابقات دنیای 2021 اسلو غایب بود.

در این رقابت ها امیرحسین زارع ملی پوش کشورمان با شکست طاها آکگول و گنو پتریاشویلی دو سنگین وزن عنوان دار و مدعی دنیا از ترکیه و گرجستان، صاحب نشان طلای دنیا شد.

استیوسون بعد از این اتفاق و با توجه به دعوت تیم ملی کشورش از ایران برای مصاف محبت آمیز در روز 23 بهمن ماه، گفته بود برای رویارویی با امیرحسین زارع روی تشک برمی شود، به همین علت این سوال در میان بود که آیا او در مسابقات دنیای 2022 صربستان نیز روی تشک خواهد رفت؟

او در مسابقه اخیرش که زیر نظر FLO برگزار گردید، بعد از مبارزه کشتی کفش هایش را به نشانه خداحافظی از کشتی درآورد و اینطور که پیداست طبق قراردادش تا سال 2024 پیش خواهد رفت و تا المپیک پاریس قصد حضور در کشتی را نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خداحافظی قهرمان المپیک توکیو از کشتی؛ استیوسون به زارع نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی قهرمان المپیک توکیو از کشتی؛ استیوسون به زارع نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید