سجاد مردانی طلا گرفت، نصر با نماینده رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکرد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، این رقابتها با حضور دو نماینده ایران روز گذشته در آتن برگزار گشت که سجاد مردانی پیروز به شکست همه رقبا و کسب مدال طلا شد و علیرضا نصرآزادانی هم دور سوم از رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد و از جدول کنار رفت.

سجاد مردانی طلا گرفت، نصر با نماینده رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکرد

نصرآزادانی در وزن 74- کیلوگرم که 45 تکواندوکار حضور داشتند دور نخست حریفی از کانادا را با 8 بر سه شکست داد و سپس 12 بر 2 از سد تکواندوکار قبرس گذشت. وی دور سوم از پیکار با رژیم اِشغالگر قدس انصراف داد تا بدین ترتیب پرونده او در این رقابتها بسته شود.

سجاد مردانی دیگر نماینده ایران در وزن 87+ کیلوگرم ابتدا نماینده کشور میزبان را 3 بر یک از پیش رو برداشت و سپس با 4 بر یک تکواندوکاری از کشور ترکیه را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با پیروزی 7 بر 2 برابر صربستان راهی دیدار نهایی شد. مردانی در دیدار برای کسب مدال طلا به مصاف والکر وودزیچ از آلمان رفت و در راند طلایی به برتری دست یافت و بر سکوی قهرمانى ایستاد.

این آلمانی مدال طلای گرندپریکس 2014 منچستر، 2 مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا و نفر پنجم رنکینگ المپیک را در کارنامه داشت. سجاد مردانی با این مدال طلاى ارزشمند، 10 امتیاز را به اندوخته های خود در رنکینگ المپیک افزود. در این وزن 19 تکواندوکار حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سجاد مردانی طلا گرفت، نصر با نماینده رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجاد مردانی طلا گرفت، نصر با نماینده رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید