خبرنگاران گروه های جهادی مناطق روستایی مراغه را ضدعفونی کردند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مراغه- خبرنگاران- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مراغه از شروع ضدعفونی و گندزدایی مناطق روستایی این شهرستان از سوی گروه های جهادی خبرداد.

خبرنگاران گروه های جهادی مناطق روستایی مراغه را ضدعفونی کردند

نقی مسکینی روز پنجش نبه در حاشیه شروع اجرای این طرح در روستای داش آتان اضافه نمود: ضدعفونی و گندزدایی 20 روستای نزدیک به شهر مراغه به همت گروه های مردمی قرارگاه جهادی شهید دهقان و حمایت دستگاه های خدمات رسان از امروز شروع شده است.

وی ادامه داد: در این راستا، 15 گروه مردمی متشکل از 200 نفر نیروی مردمی و جهادگر از اقشار مختلف کار ضدعفونی این روستاها را برعهده دارند.

مسکینی اضافه نمود: در اولین روز از اجرای این طرح، روستاهای ورجوی و داش آتان به عنوان روستاهای عظیم و نزدیک به محدوده شهری که در خطر شیوع بیماری کرونا هستند، توسط این گروه ها ضدعفونی و گند زدایی شدند.

وی گفت: تا به امروز نیز 25 منطقه شهری نیز توسط گروه های مردمی قرارگاه جهادی شهید دهقان این شهرستان به صورت شبانه روزی ضدعفونی و گندزدایی شده اند.

وی اضافه نمود: روزانه نیز یکی از اماکن عمومی و ادارات این شهرستان نیز توسط گروه های مردمی این قرارگاه ضدعفونی می شوند.

مسکینی با بیان اینکه گروه های مردمی نقش بسزایی در پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کرونا در این شهرستان داشته اند ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در قالب گروه های جهادی، نشان از عزم و همت عمومی برای ریشه کنی این بیماری است.

وی اضافه نمود: تامین بسته های حمایتی و غذایی برای اقشار نیازمند نیز از جمله اقداماتی است که توسط قرارگاه جهادی شهید دهقان این شهرستان در روزهای اخیر انجام می گردد که حرکتی قابل تقدیر است.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

تا به امروز 14 نفر در مراغه بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گروه های جهادی مناطق روستایی مراغه را ضدعفونی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گروه های جهادی مناطق روستایی مراغه را ضدعفونی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید