اصولی: آل اشپورت نتوانست تعهدات ما را به خوبی فراهم کند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سرپرست کمیته فوتسال درباره آخرین شرایط البسه تیم های ملی توضیحاتی را بیان نمود.

اصولی: آل اشپورت نتوانست تعهدات ما را به خوبی فراهم کند

احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال در گفت وگو با وبلاگ ورزشی 90، درباره آخرین شرایط ملی پوشان کشورمان جهت انجام 2 ملاقات محبت آمیز برابر ایتالیا گفت: بعد از جام دنیای لیتوانی اولین اردوی تیم ملی جهت انجام 2 ملاقات محبت آمیز برابر ایتالیا از هفته گذشته در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار گردید. برنامه بازی محبت آمیز تیم ملی فوتسال برابر ایتالیا از 7 ماه پیش صورت طراحی شده بود و خوشبختانه فدراسیون فوتبال با انجام این مسابقه موافقت کردو قرار است این ملاقات دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به میزبانی ایتالیا برگزار شود. با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال ایتالیا خودش را برای حضور در مسابقات جام ملت های اروپا آماده می نماید به همین علت بازی با ایران آخرین ملاقات محبت آمیز این تیم قبل از آغاز این رقابت ها خواهد بود.

سرپرست کمیته فوتسال اضافه نمود: ایتالیایی ها کاملا با فوتسال ایران آشنا هستند و می دانند که تیم ملی ایران چه قدرتی در سطح دنیا دارد. بعد از مسابقات جام دنیای لیتوانی در ترکیب تیم ملی تغییراتی به وجود آمده است و تیم تا حدود بسیار زیادی جوان شده است و بازیکنان جوان با انگیزه بالایی برابر ایتالیا حاضر خواهند شد.

اصولی ادامه داد: امیدوارم در 2 بازی محبت آمیز تیم ملی با ایتالیا بازیکنان از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و با آمادگی خوبی برای حضور در مقدماتی جام ملت های آسیا آماده شوند. در هر صورت بازی با ایتالیا امتحان خوبی برای ملی پوشان کشورمان خواهد بود تا خودشان را برای رقابت های بین المللی آینده آماده نمایند.

بیشتر بخوانید

  • حسن زاده: به بهانه جوان گرایی اصالت فوتسال ایران را از بین نبریم

سرپرست کمیته فوتسال درباره بازی های محبت آمیز تیم ملی قبل از آغاز مقدماتی جام ملت های آسیا نیز گفت: بازی های محبت آمیز یکی از اهدف ما در کمیته فوتسال است که آن را به شدت دنبال خواهیم کرد. ما در کمیته فوتسال تصمیم داریم برای تیم ملی بازی های خوبی را فراهم کنیم تا ملی پوشان با تیم های صاحب نام و قدرتمند دنیا بازی نمایند. ما هر چقدر با تیم های مطرح دنیا بازی کنیم قطعا تیم ملی آماده تری خواهیم داست و کادر فنی و بازیکنان می توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نمایند.

اصولی درباره آخرین شرایط قرارداد فدراسیون فوتبال با البسه آل اشپورت که به کجا کشیده شد بیان نمود: این قرارداد در دوره قبل فدراسیون فوتبال منعقد شده بود و قرار بود آل اشپورت البسه تیم های ملی ما را تامین کند. متاسفانه تعهدات این مجموعه کامل صورت نگرفت و خیلی از مفاد آن قرارداد اجرایی نشد. تا اینکه مجموعه آل اشپورت سال گذشته نامه مکتوبی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و در آنجا خواهان ختم قرارداد شد. در نهایت با دستور عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال قرارداد ما با این شرکت سرانجام داده شد تا تیم های ملی دچار تامین البسه نشوند.

سرپرست کمیته فوتسال گفت: بعد از این موضوع ما به به شرکت های داخلی و خارجی اعلام کردیم که آمادگی داریم تا از طرح های آن ها برای البسه تیم ملی استفاده کنیم و قرار شد شرکت ها تا 8 دی ماه است پیشنهادات خودشان را در سامانه فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی نمایند. ما می خواهیم تا آنجا که امکان دارد از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم. چنانچه نتوانستیم از پوشاک داخلی استفاده کنیم پیشنهاد خارجی را مورد آنالیز قرار خواهیم داد و بعد از آن تصمیمات لازم اخذ خواهد شد.

اصولی درباره احتیاج های فدراسیون فوتبال در قبال البسه تیم ملی توضیح داد: ما در فدراسیون فوتبال در پی آن هستیم تا احتیاج های فدراسیون و تیم های ملی کشورمان را به خوبی فراهم کنیم. بعلاوه مفاد قرارداد با شرکت آل اشپورت به دوستان حقوقی ما بر می شود و من زیاد در جریان موضوعات حقوقی این پرونده نیستم. به هر حال در دوران کرونا به خاطر تعطیل بودن شرکت ها دوستان ما در آل اشپورت معتقد بودند که فعالیتی از سوی فدراسیون فوتبال صورت نگرفته بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اصولی: آل اشپورت نتوانست تعهدات ما را به خوبی فراهم کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: آل اشپورت نتوانست تعهدات ما را به خوبی فراهم کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید