تیم ملی هندبال زنان بدون اردوی یک ماهه به قهرمانی دنیا می رود؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع مسابقات هندبال قهرمانی زنان دنیا بیشتر باقی نمانده هنوز اردوهای تیم ملی شروع نشده است.

تیم ملی هندبال زنان بدون اردوی یک ماهه به قهرمانی دنیا می رود؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در حالی که مسابقات هندبال قهرمانی دنیا زنان از 10 تا 28 آذر به میزبانی اسپانیا انجام می شود اما اردوهای تیم ملی هندبال زنان ایران هنوز تشکیل نشده است.

آخرین تمرین ملی پوشان به قبل از مسابقات قهرمانی آسیا که از 24 شهریور تا 3 مهر به میزبانی اردن انجام شد برمی شود. اردوی تیم ملی بعد از بازگشت از این مسابقات هنوز تشکیل نشده و به گفته مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان قرار است شنبه 15 آبان در مورد زمان تشکیل آن تصمیم گیری شود.

تیم ملی زنان ایران برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مقام چهارمی توانست سهمیه مسابقات دنیای را کسب کند. تیم ملی هندبال زنان ایران در این مسابقات در گروه C با تیم های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است.

عزت الله رزمگر مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به علت ابتلا به کرونا و وخامت حالش بیش از یک ماه در بیمارستانی در کشور اردن بستری بود در گفت و گو با وبلاگ ورزشی 90 در مورد بازگشتش به ایران اظهار کرد: هفته گذشته به ایران آمدم، سطح اکسیژن بدنم بهتر شده و با ژیاده روی و نرمش آرام آرام آماده می شوم.

وی در مورد شروع اردوهای تیم ملی هندبال زنان جهت آمادگی برای مسابقات قهرمانی دنیا اسپانیا گفت: در مورد شروع اردوها نیز بعد از انتها این مرحله از لیگ (14 آبان) و با هماهنگی فدراسیون در مورد شروع اردوهای تیم ملی برنامه ریزی خواهیم کرد. اکنون در حال برنامه ریزی هستیم و بعد از تایید فدراسیون روز شنبه زمان شروع اردوها اعلام می شود.

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری اردوها دیر نیست گفت: بله زمان خیلی کمی داریم و باید اردوها شروع شود و پس از یک استراحت کوتاه باید اردوی انتخابی را استارت بزنیم.

وی در مورد اینکه آیا در این یک ماه اردوهای تیم ملی به صورت پیوسته تا شروع مسابقات دنیای ادامه خواهد داشت گفت: با توجه به فشار لیگ مجبور هستیم جهت جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان یک استراحت کوتاه بین اردوها داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تیم ملی هندبال زنان بدون اردوی یک ماهه به قهرمانی دنیا می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی هندبال زنان بدون اردوی یک ماهه به قهرمانی دنیا می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید