تبلتی که طراحی ها را دیجیتالی می کند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 به نقل از آر اف آی، استارت آپی فرانسوی به نام ISKN اخیرا یک دستگاه رونمایی کرده که به طور واقعی طراحی های روی کاغذ را دیجیتالی می کند.

تبلتی که طراحی ها را دیجیتالی می کند

این دستگاه که به اندازه یک تبلت است با استفاده از مغناطیس سنجی حرکات مداد روی کاغذ را رصد و طرحی در فرمت دیجیتالی تولید می کند.

مغناطیس سنجی روشی برای اندازه گیری و ردیابی مغناطیس است. در دستگاه مذکور که Repaperنام دارد، 25 مغناطیس سنج نصب شده که حرکات مداد را در سه محور یک حلقه مغناطیسی اطراف هرگونه طراحی ردیابی می کنند.

روی سطح این دستگاه 8192 نقطه فشار وجود دارد که با دقتی در سطح میلیمتر یک نسخه دیجیتال از طراحی اجرا شده روی کاغذ را ارائه می کنند. در نتیجه هر خطی که روی یک تکه کاغذ متصل به تبلت Repaper کشیده می شود، به طور دیجیتالی در اپلیکیشن Repaper Studio به وجود می آید.

اپلیکیشن مذکور قابلیت های مختلف از جمله رنگ آمیزی، پاک کردن و ساخت ویدئو تایم لپس را دارد.

این دستگاه قابل حمل 460 گرمی می تواند 6 ساعت به طور اتوماتیک فعالیت کند. بنابراین کاربر می تواند در هر زمان هر آنچه را که صلاح می داند، رسم کند. همچنین حالت بدون اسکرین نیز در تبلت وجود دارد. کاربر با استفاده از این شرایط می تواند روی کاغذی طراحی کند و نسخه دیجیتال طراحی را روی دستگاه ذخیره کند. نسخه دیجیتال را می توان بعدا به رایانه رومیزی، آی پد یا موبایل منتقل کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تبلتی که طراحی ها را دیجیتالی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلتی که طراحی ها را دیجیتالی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید