تبادل استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با یک دانشگاه اسپانیایی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران فراخوان تبادل استاد با دانشگاه سانتیاگو دو کامپوستلا اسپانیا برای تدریس را اعلام نمود.

تبادل استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با یک دانشگاه اسپانیایی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ورزشی 90، معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران فراخوان تبادل استاد با دانشگاه سانتیاگو دو کامپوستلا اسپانیا برای تدریس را اعلام نمود. این فراخوان با توجه به همکاری های گذشته این دانشگاه با دانشگاه Santiago de Compostela اسپانیا در پروژه های تبادل دانشجو و استاد برنامه اراسموس پلاس و پیرو قرارداد تبادل دانشجو و استاد میان این دو مجموعه اعلام شده است.

بر اساس این فراخوان امکان تدریس یک نفر از اساتید واجد شرایط دانشگاه به مدت یک هفته در این دانشگاه اسپانیایی با حمایت اقتصادی اتحادیه اروپا فراهم شده است.

اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ثبت نام ضروری است مدارک مورد احتیاج (تصویر پاسپورت، رزومه، قرارداد تبادل اساتید، گواهی اشتغال به کار، نامه پذیرش صادر شده به وسیله یکی از اساتید USC) را در سامانه آن دانشگاه بارگذاری نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 است و پس از خاتمه مهلت، مدارک آنالیز و فرد منتخب در تاریخ 26 تا 28 خرداد ماه اعلام خواهد شد.

متقاضیان برای دریافت نامه پذیرش می توانند به وسیله لینک با اساتید مربوط به حوزه تخصصی خود در دانشگاه USC ارتباط برقرار نمایند.

به علت پاندمی کرونا، امکان برگزاری کلاس به صورت مجازی بدون احتیاج به سفر هم میسر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تبادل استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با یک دانشگاه اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادل استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با یک دانشگاه اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید