با این روش سالانه 100 میلیون نفر از مرگ نجات می یابند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، محققان دانشگاه هاروارد در تازه ترین آنالیز های خود دریافتند، درمان فشار خون بالا، حذف نمک و از بین بردن چربی ها منجر به حفظ جان سالانه 100 میلیون نفر در سراسر دنیا می گردد.

با این روش سالانه 100 میلیون نفر از مرگ نجات می یابند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورزشی 90 به نقل از دیلی میل، محققان دانشگاه هاروارد در تازه ترین آنالیز های خود دریافتند، درمان فشار خون بالا، حذف نمک و از بین بردن چربی ها منجر به حفظ جان سالانه 100 میلیون نفر در سراسر دنیا می گردد.

پژوهشگران می گویند، در صورتی که افراد برای حفظ سلامتی خود و درمان بیماری هایی نظیر فشارخون بالا عجله نمایند شمار بیماری های قلبی به میزان قابل توجهی تا سال 2040 کاهش می یابد.

کارشناسان باور دارند، رعایت این سه فاکتور منجر به حفظ جان میلیون ها نفر در سراسر دنیا می گردد؛ تنها کافیست افراد برای درمان فشارخون خود اقدام نمایند، نمک را حذف نمایند و ورزش را جزء برنامه های روزانه خود قرار دهند.

به گفته کارشناسان رعایت این سه فاکتور در کاهش مرگ و میر افراد تأثیر می گذارد و ما می توانیم تا بیست سال آینده اثرات آن را به وضوح ببینیم.

به گفته یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه هاروارد، کاهش 30 درصدی مصرف نمک برابر با حفظ زندگی دست کم 40 میلیون نفر است.

دانشمندان تأکید می نمایند، حتی اگر اجرای چنین برنامه ایی به زمان و هزینه احتیاج داشته باشد بهتر از این است که افراد مریض شوند و زمان از دست برود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "با این روش سالانه 100 میلیون نفر از مرگ نجات می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش سالانه 100 میلیون نفر از مرگ نجات می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید