انصاری: در پرسپولیس تضمینی برای بازی کردن هیچ بازیکنی وجود ندارد، نیم فصل دوم همواره سخت تر است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم بدون اختلاف امتیاز برای رسیدن به صدر جدول رقابت داریم. نیم فصل دوم همواره سخت تر است و لیگ قهرمانان هم اضافه می گردد. مهم است تمرکز کامل داشته باشیم و از تیم تا طرفداران نباید به حواشی توجه نمایند، چون حاشیه تمامی ندارد.

انصاری: در پرسپولیس تضمینی برای بازی کردن هیچ بازیکنی وجود ندارد، نیم فصل دوم همواره سخت تر است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ورزشی 90، محمد انصاری در تبادل نظر با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: خدا را شکر، تیم شرایط خوبی پیدا نموده است. در آخرین بازی هم با کوشش همه تیم سه امتیاز را کسب کردیم تا فرایند پیروزی ها را ادامه بدهیم. این سه امتیاز برای این که در کورس باشیم سرنوشت ساز بود. البته باید کوشش را بیشتر کنیم تا این فرایند ادامه پیدا کند.

وی درباره جای خالی امتیازاتی که در ابتدای فصل از دست رفت و تاثیر قرعه روی این مساله ادامه داد: دو مساله کلی وجود داشت. یکی اینکه به حکم قرعه، بازی های ابتدایی سنگین و با حریفان رودررو بود، دیگر این که تغییرات داشتیم و کمی زمان لازم بود تا هماهنگی لازم ایجاد گردد و خواسته های سرمربی به اجرا در آید. فکر می کنم الان شرایط خوبی داریم و با وجود این مسائل الان بدون اختلاف امتیاز برای صدرنشینی رقابت داریم.

مدافع سرخپوشان درباره رقابتی که در تیم وجود دارد و شرایط متفاوت با ابتدای فصل گذشته، گفت: همه دقت نموده اند که ما سال جاری 23، 24 بازیکن خوب داریم. واقعا تضمینی برای بازی کردن هیچ بازیکنی نیست. دیدید که در دربی هم یک بازیکن مثل عبدی که هیچکس فکرش را نمی کرد، آمد و گل زد. الان این فکر در تیم وجود دارد که پیروزی تیم و خوشحالی طرفداران در اولویت است. هر مساله دیگری باید در سایه این مساله دنبال گردد. تفکر بچه ها این است که اول باید نتیجه بگیریم و رقابت بعد از نتیجه دریافت مورد توجه است.

انصاری درباره آغاز نیم فصل دوم و همان قرعه سنگین بازی های ابتدایی افزود: واقعا همه بازی ها سخت است ولی به هر حال بازی های رودررو با رقبای مستقیم سنگین تر هستند. فکر می کنم شرایط خوبی داریم ولی نیم فصل دوم، همواره سخت تر است. تیم ها نسبت به یکدیگر شناخت بهتری دارند. مهم است آمادگی بیشتری داشته باشید. باید اشتباهات را کم کرد و این احتیاج به تمرکز بیشتر دارد. باید این تمرکز را بیشتر کنیم، به ویژه که لیگ قهرمانان آسیا هم آغاز می گردد.

مدافع پرسپولیس درباره قرعه سرخپوشان در لیگ قهرمانان توضیح داد: در آسیا گروه آسانی نداریم، مثل سالی که به فینال رسیدیم باید مرحله به مرحله صعود کنیم و تمرکز را روی همین مساله بگذاریم. در واقع تمرکز باید روی هر بازی باشد که پیش رو داریم، چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان.

انصاری اضافه نمود: در این شرایط بسیار مهم است که تا حد امکان از حواشی دور باشیم. طرفداران هم نباید به حواشی بیرون زمین توجه نمایند. اگر به حواشی توجه گردد، تمامی ندارد. تمام تمرکز باید روی بازی ها باشد و در این صورت پیروز خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انصاری: در پرسپولیس تضمینی برای بازی کردن هیچ بازیکنی وجود ندارد، نیم فصل دوم همواره سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری: در پرسپولیس تضمینی برای بازی کردن هیچ بازیکنی وجود ندارد، نیم فصل دوم همواره سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید