داوری جای سوال دارد!

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با سپاهان اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و مستحق دریافت سه امتیاز بودیم و موقعیت های خیلی خوبی هم در نیمه اول داشتیم، همین طور نیمه دوم و می توانستیم برنده این بازی باشیم.

داوری جای سوال دارد!

وی اضافه نمود: فکر می کنم بعد از گل یک مقدار از موقعیت هایی که می شد استفاده کرد و به گل برسیم به راحتی گذشتیم و فکر کنم باید تصمیمات بهتری در حمله می گرفتیم و فکر می کنم نزدن گل دوم ما دلیل مساوی شدن بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: واقعاً به بچه هایم افتخار می کنم، با آن شرایط سخت که در باشگاه های آسیا داشتند و بعد از آن قرنطینه که داشتند خیلی خوب تمرکز داشتند و انگیزه بالایی داشتند که بازی را ببرند و به تک تک بچه ها خدا قوت می گویم.

وی اضافه نمود: حیف بود زیرا می توانستیم این بازی را با اختلاف گل ببریم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد و بالاخره فوتبال است و فکر می کنم 10-15 دقیقه آخر داوری هم تحت تأثیر نهاده شد و حتی در نیمه اول می توانست برای ما پنالتی بگیرد و هم خطاهایی که برای حریف خیلی راحت گرفت برای ما جای سوال دارد.

گل محمدی گفت: در هر صورت به تیم داوری هم خسته نباشید می گویم فکر می کنم در مجموع بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم به خصوص تیم ما که از بازی های خوب را انجام داد و مستحق سه امتیاز بودیم و این اتفاق نیفتاد.

وی اعلام کرد: ما امروز دو سه مصدوم دادیم و هیچوقت به بازیکنانم نمی گویم اتلاف وقت نمایند و این در ذات بازیکنان ما نیست و تا آخرین لحظه کوشش کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: اتفاقات قبل از بازی و راستا هتل باعث بروز مسائلی شد زیرا بالاخره ما نیز انسان هستیم و تحت تأثیر این اتفاقات تلخ قرار می گیریم و طبیعی است بازیکن تحت تأثیر بازی می نماید ولی می دانم همه بازیکنان در دو تیم رفاقت دیرینه دارند و این مسائل طبیعی بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داوری جای سوال دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری جای سوال دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید