سال جاری 32 نفر به دلیل حوادث ترافیکی در شهرضا فوت کردند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، حبیب صادقی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه عالی جامعه ایمن که در فرمانداری شهرستان شهرضا برگزار گردید، گفت: اورژانس پیش بیمارستانی در 9 ماه ابتدای سال جاری پنج هزار و 774 ماموریت انجام داده است که سه هزار و 975 مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی و یک هزار و 799 مورد در حوزه حوادث ترافیکی بوده است.

سال جاری 32 نفر به دلیل حوادث ترافیکی در شهرضا فوت کردند

وی با بیان اینکه چهار هزار و 317 مورد از ماموریت ها مربوط به حوزه شهری شامل دو شهر شهرضا و منظریه بوده است، گفت: یک هزار و 637 مورد مربوط به جاده و روستاهای شهرستان بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستان شهرضا با اشاره به نقاط حادثه خیز شهرستان گفت: بیش از 80 درصد از موارد فوت در 6 کیلو متری این شهر رخ داده است.

وی مجموع مصدومین مربوط به تصادفات جاده ای را یک هزار و 799 مورد مطرح نمود و اضافه کرد: یک هزار و 212 مورد مصدومان ناشی از تصادف در شهر و 587 مورد مربوط به تصادفات جاده ای بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستان شهرستان شهرضا گفت: 15 درصد افزایش مصدومین نسبت به سال گذشته داشته ایم.

صادقی گفت: 564 نفر به دلیل بیماری های قلبی و عروقی و 255 نفر به دلیل سقوط به بیمارستان اعزام شدند.

وی توضیح داد: بیشتر موارد سقوط مربوط به افراد مسن بوده که به دلیل پوکی استخوان منجر به شکستگی لگن و استخوان ران شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستان شهرستان شهرضا گفت: از یک هزار و 212 در حوزه تصادفات 541 مربوط به راکبین موتور سیکلت، 360 مورد به رانندگان خودرو ها، 598 مورد سرنشین ها و 237 مورد هم عابران پیاده بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سال جاری 32 نفر به دلیل حوادث ترافیکی در شهرضا فوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری 32 نفر به دلیل حوادث ترافیکی در شهرضا فوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید