قدوس: همچنان در حال یادگیری هستم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تاکنون 15 جلسه تمرینی را با همبازیانم دنبال کردم. بنابراین همچنان در حال یادگیری در تیم امی ین و لوشامپیونا فرانسه هستم.

قدوس: همچنان در حال یادگیری هستم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 ،سامان قدوس باز هم در لوشامپیونا گل کاشت و نشان داد انتخاش به عنوان بهترین بازیکن لیگ سوئد و البته آن همه سر و صدا و جنجال پیرامون انتقالش بهوده نبوده است.سامان با ضربه کاشته ای دیدنی دروازه سنت اتین را باز کرد تا یک سایت فرانسوی بعد از بازی و شکست امی ین این سوال را از او بپرسد که تیم امی ین در بازی با لیل چه کمبودی داشت؟سامان جواب می دهد:ما خوب بازی نکردیم و دو پنالتی علیه ما نیز کمکی به جریان بازی مان نکرد.امروز بهتر از حریف نبودیم، البته از نظر کارنمودهای تهاجمی به خاطر زدن 2 گل خوشحال هستیم اما باید در خط دفاعی بهتر کار کنیم.هر بازیکنی باید بازی دفاعی بهتری داشته باشد .

قدوس درباره خستگی بازیکنان تیمش هم گفته:برخی بازیکنان از جمله من از بازی های ملی بازگشتند و چنین دیداری نیازمند انرژی فراوان و آمادگی روانی است .

قدوس در پاسخ به اینکه آیا در زمین احساس بهتری داری و آشنایی بیشتری با همبازیانت پیدا نموده ای گفت:شاید کمی بله.همچنان در حال ادامه این روند هستیم و تاکنون 15 جلسه تمرینی را با همبازیانم دنبال کردم.بنابراین همچنان در حال یادگیری در تیم امی ین و لوشامپیونا فرانسه هستم .

امی ین فقط در 15 دقیقه پایانی عکس العمل درخشانی داشت و قدوس می گوید از این بابت افسوس می خورد:ما باید مثل 15 دقیقه پایانی بازی با لیل در دیگر بازی ها ظاهر شویم البته افسوس می خوریم اما از این بازی درس می گیریم و امیدواریم در بازی آینده این کار را بهتر انجام دهیم .

نزدیک بود امی ین در لحظات پایانی بازی کار را به تساوی 3-3 بکشاند.سامان در این باره می گوید:فکر می کنم اگر ضربه پنالتی را تبدیل به گل می کردیم می توانستیم به تساوی برسیم. البته تیم لیل بسیار خوب بود .

3-270

منبع: ایران ورزشی

به "قدوس: همچنان در حال یادگیری هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس: همچنان در حال یادگیری هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید