152 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی استان قم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از انجام 152 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی استان خبر داد.

152 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی استان قم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی، امروز دوم فروردین ماه با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و زائران کریمه اهل بیت (س) در ایام نوروز بازدیدهای نظارتی با تشکیل 4 تیم متشکل از کارشناسان گردشگری، نماینده تعزیرات حکومتی، نماینده مرکز بهداشت، نماینده اداره اماکن ناجا و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به طور جدی دنبال می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم اضافه کرد: از مجموع 152 بازدید صورت گرفته طی روزهای اخیر 72 بازدید از مراکز اقامتی، 34 بازدید از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، 48 مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت و 8 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته است.

به گفته یزدانی، از مجمع بازدیدهای به عمل آمده 54 مورد مربوط به روز نخست فروردین بوده است.

او با بیان اینکه شکایات واصله پس از بررسی و اقدام در نهایت اعلام نتیجه می شود ادامه داد: موارد بازرسی در صورت لازم منجر به تشویق، تذکر، اخطار کتبی و در نهایت در صورت بی توجهی واحد مربوطه به تعلیق فعالیت یا تعطیلی منجر می شود.

منبع: میراث آریا

به "152 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی استان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "152 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی استان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید