چگونه رقابت هوشمندانه اپل و آلفابت در حوزه بهداشت به نفع شرکت های بیمه است؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، این روزها اپل و آلفابت رقابتی تنگانگ با یکدیگر دارند. این دو شرکت در عرصه فراوری لوازم و محصولات حوزه بهداشت و درمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

چگونه رقابت هوشمندانه اپل و آلفابت در حوزه بهداشت به نفع شرکت های بیمه است؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت های اپل و آلفابت، مرتب در حوزه فراوری گجت های پوشیدنی و محصولات مشابه آگهی می دهند. اخیرا آلفابت خبر از فراوری نوعی کفش داد که می تواند وزن و نوع حرکات افراد را تشخیص دهد. این خبر در کنار دیگر محصولاتی که طی سال های اخیر توسط شرکت آلفابت و زیر مجموعه معروفش گوگل طراحی شده است نشان می دهد که موضوع سلامت و بهداشت برای آلفابت تا چه حد مهم است.

افزون بر اینها بعضی معتقدند آلفابت در حال رقابت با اپل است. برای مثال ساعت هوشمند دقیقا همان ویژگی هایی را ارائه می دههد که کفش هوشمند آلفابت ارائه می دهد.

برای سرمایه گذاران حوزه فناوری حرکت اپل و آلفابت نشان می دهد که می توان روی گجت های پوشیدنی و سلامتی حسابی ویژه باز کرد و سرمایه گذاری هایی خاص داشت.

جالب است بدانید بسیاری از شرکت های بیمه نیز از روند تحولات اپل و آلفابت بسیار خوشحالند چرا که معتقدند این روند به پیشگیری از بیماری ها و کاهش هزینه های جاری بهداشت و درمان یاری می نماید. گاهی روند درمان بیماری ها و صلح با بیمه به خصوص در بیماری های خاص بسیار سخت پیش می رود اما بیمه گران امیدوارند در سایه اقدامات شرکت های فناوری و فراوری گجت های سلامتی بتوان این روند را تسهیل کرد و به سرانجامی رساند که هر 2 طرف راضی باشند.

جالب است بدانید شرکت های بیمه حتی با اپل و آلفابت قرار داد می بندند. برای مثال شرکت بیمه آتنااخیرا طی قراردادی تصمیم به همکاری با اپل گرفته است. شرکت پژوهشی ویتال نیز در سال 2018 به دنبال یافتن راهی برای همکاری با بیمه ها بود. در پژوهشی که در این سال بین 400 هزار نفر در ایالات متحده، انگلستان و آفریقای جنوبی انجام شد، معین شد کاربرانی که ساعتهای اپل را استفاده می کردند، 34 درصد بیشتر به سلامت خود توجه داشتند و البته کمتر دچار مسائلی مثل مسائل بیمه می شدند.

منبع: انتخاب

به "چگونه رقابت هوشمندانه اپل و آلفابت در حوزه بهداشت به نفع شرکت های بیمه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه رقابت هوشمندانه اپل و آلفابت در حوزه بهداشت به نفع شرکت های بیمه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید