چهارگانه تقابل با خوزستانی ها ، پرسپولیس چند امتیاز می گیرد؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در نیم فصل اول پرسپولیس قاطعانه فولاد را شکست داد اما دیدارش با سه تیم دیگر خوزستان برنده نداشت و جمعا 6 امتیاز از چهار تقابل با خوزستانی ها گرفت که آمار جالبی نبود.

چهارگانه تقابل با خوزستانی ها ، پرسپولیس چند امتیاز می گیرد؟

بعد از بازی با پدیده در شروع نیم فصل دوم، چهارگانه تقابل پرسپولیس با تیم های خوزستانی شروع شد که البته اولینش فرجام خوشی نداشت.

حالا پرسپولیس باید به ترتیب مقابل استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان بازی کند که هر سه بازی قبل از شروع فصل جدید لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد و البته بین بازی اول و دوم، قرمزها باید در جام حذفی با پدیده هم بازی نمایند. تیم برانکو مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت میزبان است اما برای بازی با تیم مرزبان باید به مسجدسلیمان برود.

در نیم فصل اول پرسپولیس قاطعانه فولاد را شکست داد اما دیدارش با سه تیم دیگر خوزستان برنده نداشت و جمعا 6 امتیاز از چهار تقابل با خوزستانی ها گرفت که آمار جالبی نبود. پرسپولیس در دور برگشت تقابل با تیم های خوزستانی را بد شروع کرد و شکست تلخی مقابل فولاد متحمل شد که حالا باید ببینیم از سه حریف آینده اش چند امتیاز می گیرد.

البته بر خلاف تیم فولاد که خودش را با قطبی بالا کشیده، استقلال خوزستان فعلا قعرنشین است و دو نماینده دیگر خوزستان هم در نیمه پائینی جدول جا خوش نموده اند.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "چهارگانه تقابل با خوزستانی ها ، پرسپولیس چند امتیاز می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارگانه تقابل با خوزستانی ها ، پرسپولیس چند امتیاز می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید