چرا پیغام های متنی را در آیفونم دریافت نمی کنم؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران آیفون با آن درگیرند عدم دریافت پیغام های متنی در آیفون است. این مسئله ای رایج است که می تواند به سرعت و به راحتی حل گردد.

چرا پیغام های متنی را در آیفونم دریافت نمی کنم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر در آیفون خود پیغامهای متنی را دریافت نمی کنید احتمالا با یک مشکل رایج روبرو شده اید که می توانید به راحتی از سد این مشکل عبور کنید.

اولین قدم شما باید راه اندازی مجدد آیفون باشد. اغلب ، فقط خاموش و روشن کردن مجدد می تواند مسائل بی شمار با برنامه ها ، اتصالات شبکه و سایر اشکالات فنی را رفع کند. در گام دوم اتصال شبکه خود را آنالیز کنید تا مطمئن شوید که ارتباط برقرار است. اگر در صدد ارسال پیغام کوتاه هستید ، باید یک سیگنال سلولی داشته باشید ، بنابراین مطمئن شوید که آنتن دهی گوشی شما در شرایط مناسبی قرار گرفته است.

اگر می خواهید iMessage را به آیفون دیگری ارسال کنید ، به یک سیگنال سلولی یا وای فای احتیاج دارید ، بنابراین مجدداً مطمئن شوید که با یکی از آن ها ارتباط محکم دارید.اگر می خواهید پیغام MMS (پیغام متنی حاوی عکس ، فیلم یا صوتی) ارسال کنید، مطمئن شوید که سیستم پیغام رسانی MMS روشن است. تنظیمات را آغاز نموده و روی پیغام ها ضربه بزنید ، سپس با کشیدن دکمه به سمت راست مطمئن شوید که پیغام رسانی MMS روشن شده است.

افزون بر این می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

- وارد تنظیمات شوید

-روی پیغام ها ضربه بزنید و سپس روی ارسال و دریافت ضربه بزنید

-در بخش شما می توانید iMessages دریافت کنید ، شماره تلفن شما باید یک علامت تیک در کنار آن باشد. اگر آنالیز نشده است ، این کار را انجام دهید و آنالیز کنید که آیا می توانید پیغام ها را دریافت کنید یا خیر

اگر شماره تلفن شما به هیچ وجه در آنجا نمایش داده نمی گردد ، باید شماره تلفن خود را به Apple ID خود وصل کنید اما چگونه؟

- در بالای صفحه ، روی استفاده از Apple ID خود برای iMessage ضربه بزنید

-با استفاده از ایمیل و رمز عبور وارد حساب Apple ID خود شوید

-شماره تلفن شما اکنون باید در بخش شما می توانید iMessages دریافت نموده و از آن پاسخ دهید ذکر شده باشد. مطمئن شوید که آنالیز شده است و دوباره آنالیز کنید تا مطمئن شوید که می توانید پیغام دریافت کنید

اگر این اقدام نیز مشکل را رفع نکند ، احتمالاً مسئله پیچیده تری در میان است و احتمالاً مربوط به سرویس تلفن همراه شما است. بنابراین باید به یکی از نمایندگی های معتبر اپل مراجعه کنید.

منبع: انتخاب

به "چرا پیغام های متنی را در آیفونم دریافت نمی کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پیغام های متنی را در آیفونم دریافت نمی کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید