پیانیچ: از بازگشت به لیون خوشحالم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، هافبک یوونتوس از اینکه برابر تیم پیشین خود به میدان خواهد رفت ابراز خوشحالی کرد.

پیانیچ: از بازگشت به لیون خوشحالم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 و به نقل از لوفیگارو، یوونتوس در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا باید به دیدار لیون برود.

میرالم پیانیچ 26 ساله که بعد از جدایی از رم به یوونتوس رفت، سابقه بازی در لیون را در کارنامه فوتبالی خود دارد. او از سال 2008 تا سال 2011 در لیون فرانسه توپ زد و نمایش خوبی در این تیم داشت. او از محبوبیت بالایی نیز در این تیم برخودار است.

میرالم پیانیچ پیش از بازی برابر لیون گفت: از بازگشت به لیون خوشحالم. خاطرات خوبی از بازی در این شهر دارم و می خواهم دوستان گذشته خود را در این بازی دیدار کنم. بازی در لیون اتفاق مهمی در زندگی فوتبالی من بود و باعث شد پیشرفت خوبی در فوتبالم داشته باشم. فرصت خوبی برای درخشش در این تیم داشتم و توانستم به فوتبال ایتالیا بروم. از زمانی که از لیون رفتم، تجربه بالایی پیدا کردم و تغییرات زیادی در فوتبال من ایجاد شد. مهمترین موضوع این بوده است که فوتبالم بلوغ بیشتری پیدا کرد. به خوبی می دانم لیون اکنون استادیوم خیلی زیبا و جدیدی دارد ولی متاسفانه آنها دیگر قدرت سابق را در فوتبال فرانسه ندارند. زمانی که در این تیم بازی می کردم، لیون بهترین تیم فرانسه بود.

پیانیچ در خاتمه گفت: بازی با لیون اهمیت بالایی برای ما دارد و خیلی سخت است. آنها تیم قدرتمندی هستند و در خانه بازی می نمایند. انتظار دوئل خیلی سختی را با آنها داریم. امیدواریم بتوانیم دست پر از فرانسه خارج شویم و سهت امتیاز را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیانیچ: از بازگشت به لیون خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیانیچ: از بازگشت به لیون خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید