نگرانی امباپه از آزمون سخت تیمش در بلگراد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن نگران آن است که تیمش نتواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

نگرانی امباپه از آزمون سخت تیمش در بلگراد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 ، تیم فوتبال پاری سن ژرمن با وجود پیروزی خانگی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) مقابل لیورپول در فرانسه، هنوز از بابت راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مطمئن نیست و برای صعود به مرحله حذفی باید در آخرین بازی خود ستاره سرخ بلگراد را شکست دهد، اما حتی این پیروزی هم ممکن است آنها را به صدر جدول نرساند، چون اگر ناپولی صدرنشین موفق گردد در هفته آخر رقابت ها لیورپول را شکست دهد به این رتبه دست خواهد یافت.

امباپه با ابراز نگرانی از مأموریت سخت تیمش در خانه ستاره سرخ بلگراد به نشریه اکیپ گفت: در مرحله گروهی هیچ تیمی نتوانسته است در بلگراد پیروز گردد پس ما هم در آنجا کار سختی خواهیم داشت. باید تا جایی که می توانیم منسجم و با انگیزه بازی کنیم. اگر مقابل آنها عملکردی مشابه به بازی مان مقابل لیورپول ارائه کنیم، اما به مرحله بعد نرسیم واقعاً فاجعه آمیز خواهد بود.

امباپه درباره پیروزی خانگی تیمش برابر لیورپول هم گفت: این پیروزی به ما آرامش خاطر و اطمینان داد. ما توانستیم واکنش خوبی به بازی حریف نشان بدهیم. ما از این نتیجه راضی هستیم و حالا می خواهیم کار را در بلگراد تمام کنیم. نشان دادیم که می توانیم مردانه بازی کنیم و هیچ نگرانی وجود نداشت. ما به تیم مان و توانایی های مان اطمینان داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نگرانی امباپه از آزمون سخت تیمش در بلگراد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی امباپه از آزمون سخت تیمش در بلگراد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید