نماینده مجلس: ظرفیت تولید غذا برای 700 میلیون نفر را داریم!

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، نماینده مردم بروجن در مجلس ضمن انتقاد از بی توجهی به حوزه کشاورزی، گفت: ایران به دلیل شرایط اقلیمی، این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت 700 میلیونی همسایگان خود را از انواع محصولات کشاورزی تأمین کند.

نماینده مجلس: ظرفیت تولید غذا برای 700 میلیون نفر را داریم!

به گزارش فارس، امیرقلی جعفری امشب در دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس، گفت: استان ما دارای ظرفیت های زیادی در حوزه کشاورزی است، اما متاسفانه ما تا به امروز نتوانسته ایم از آن ها به خوبی استفاده کنیم چرا که بزرگترین مشکل ما تأمین آب پایدار است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل استان ها در حوزه کشاورزی، محیط زیست و آب، ادامه داد: هدف کمیسیون کشاورزی مجلس از سفر به استان ها شناخت این ظرفیت ها و قابلیت هایی است که گاهی مغفول مانده اند.

وی با اشاره اینکه دامنه فعالیت کمیسیون کشاورزی با امنیت غذایی کشور گره خورده است، اضافه نمود: همچنین امنیت غذایی کشور به امنیت ملی گره خورده است.

جعفری اضافه نمود: 10 درصد آن چه در این سال ها در حوزه صنعت، سرمایه گذاری شده است در کشاورزی نشده است چرا که ایران به دلیل شرایط اقلیمی این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت 700 میلیونی همسایگان خود را از انواع محصولات کشاورزی تأمین کند.

منبع: فرارو

به "نماینده مجلس: ظرفیت تولید غذا برای 700 میلیون نفر را داریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: ظرفیت تولید غذا برای 700 میلیون نفر را داریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید