نخستین نشست شورای امنیت روسیه در ترکیب جدید

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه از برگزاری نشست ولادیمیر پوتین با اعضای دائمی شورای امنیت این کشور و با حضور دو عضو جدید آن میشوستین نخست وزیر جدید و مدویدیف نائب رئیس شورای امنیت اطلاع داد.

نخستین نشست شورای امنیت روسیه در ترکیب جدید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورزشی 90 به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اظهار داشت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه نشستی را با اعضای دائم شورای امنیت این کشور برگزار کرد.

این نخستین نشست شورای امنیت با حضور دو عضو جدید آن: میخائیل میشوستین بعنوان نخست وزیر جدید روسیه و دمیتری مدویدیف بعنوان نائب رئیس جدید این شورا بود. مطابق معمول سایر اعضای دائم شورای امنیت روسیه، از جمله کفیل وزیران امور خارجه و دفاع، رئیس مجلس سفلی و اعلای روسیه و دیگر مقامات بلندپایه امنیتی و نظامی حضور داشتند.

به گفته پسکوف، ولادیمیر پوتین در این نشست درباره نتیجه کنفرانس بین المللی لیبی که در برلین برگزار گردید و همچنین دیدارهای دوجانبه خود در حاشیه این رویداد صحبت کرد. علاوه بر این بطور مرسوم، مسائل معمول مربوط به توسعه مالی و اجتماعی کشور، از جمله مسئله اصلاح قانون اساسی روسیه نیز مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

سخنگوی کرملین همچنین در پاسخ به سئوال وبلاگ ورزشی 90 اظهار داشت که میخائیل میشوستین (نخست وزیر جدید روسیه) هنوز گزارشی درباره ساختار دولت آینده به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین ارائه نداده است. وی گفت: اگر این گزارش به رئیس جمهور ارائه گردد، فوراً به رسانه های گروهی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نخستین نشست شورای امنیت روسیه در ترکیب جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نشست شورای امنیت روسیه در ترکیب جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید