مرادیان: بازی کردن برابر شاهین، انگیزه و روحیه ام را بیشتر کرد، دریافت سهمیه آسیا دور از دسترس نیست

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کوشش می کنیم در خاتمه فصل بهترین صندلی را به دست بیاوریم و البته دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست.

مرادیان: بازی کردن برابر شاهین، انگیزه و روحیه ام را بیشتر کرد، دریافت سهمیه آسیا دور از دسترس نیست

احسان مرادیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی 90، درباره پیروزی یک بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و خدا را شکر که سه امتیاز این بازی خانگی را گرفتیم، آن هم در حالی که بازی بسیار خوبی انجام دادیم. جای طرفداران در استادیوم خالی بود. امیدوارم ویروس کرونا به زودی در سراسر جهان ریشه کن گردد تا همه چیز به شرایط عادی برگردد و بازی های فوتبال هم با حضور تماشاگران برگزار گردد.

وی در ارتباط با شانس فولاد برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مطرح نمود: بازی به بازی جلو می رویم و هر بازی حکم فینال را دارد. هدف مسئولان کارخانه، مسئولان باشگاه، بازیکنان و کادر فنی این است که سال جاری بهترین نتایج را بگیریم. رقابت بین تیم های بالای جدول فشرده است و صنعت نفت هم این هفته پیروز شد. این جای خوشحالی دارد که دو نماینده خوزستان به کسب سهمیه آسیا فکر می نمایند. امیدوارم در پایان فصل جایگاهی داشته باشیم که باعث خوشحالی و رضایت طرفداران فولاد گردد.

مرادیان که در بازی با شاهین دروازه اش را بسته نگه داشت، گفت: وقتی بازی می کنم طبیعتا خوشحالم و بازی کردن برابر شاهین، انگیزه و روحیه ام را بیشتر کرد. خوشحالم که در این بازی گلی دریافت نکردیم.

دروازه بان فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد؟ گفت: برای من مهم نیست چه تیمی قهرمان می گردد، دوست دارم فولاد بهترین نتایج را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرادیان: بازی کردن برابر شاهین، انگیزه و روحیه ام را بیشتر کرد، دریافت سهمیه آسیا دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادیان: بازی کردن برابر شاهین، انگیزه و روحیه ام را بیشتر کرد، دریافت سهمیه آسیا دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید