دوست پلنگی نفیسه روشن کیست؟!

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، خبرنگاران: نفیسه روشن عکسی از خود منتشر نموده که به همراه دوستش در حال خوردن غذا هستند خیلی از کاربران نوشته اند نفیسه در کنار دوست پلنگی اش اصلا به چشم نمی آید و بعضی هم نوشته اند چقدر سادگی نفیسه در این عکس و کنار دوست پر از آرایش و عمل زیبایی نموده اش برجسته است.

دوست پلنگی نفیسه روشن کیست؟!

نفیسه روشن از بازیگران کشورمان است که حواشی زیادی پیرامونش مطرح شده است. نفیسه روشن ازدواج نموده بود اما درنهایت نفیسه روشن طلاق گرفت. نفیسه روشن صحنه هایی از فیلم عروسی اش را منتشر نموده بود. نفیسه روشن عکس جنجالی دیگری را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، نفیسه روشن عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. در این عکس نفیسه روشن در کنار یکی از دوستانش در حال غذا خوردن در رستوران است.

حضور نفیسه روشن در اینستاگرام

چند سالی می گردد که تبلیغ های اینستاگرامی بسیار پر عایدی شده و خانم های بازیگر هم از این روش عقب نمانده و استفاده می نمایند. البته در این روز های کرونایی خرید های آنلاین به علت راحتی و عدم حضور در مکان های عمومی روشی درست است اما یکسری از اشخاص رقم هایی بسیار بالا برای انجام تبلیغ دریافت می نمایند که قطعا هنرمندان از این دسته افراد هم هستند.

نفیسه روشن هم به تازگی خیلی ریز و زیر پوستی با انتشار عکسی از خود تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی را هم انجام داده است.

نفیسه روشن در چه محله ای به دنیا آمد؟

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به جهان آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم اکنون مهندس پرواز می باشد.

وی مدتی است که از همسرش طلاق گرفته و در حال حاظر تنها زندگی می نماید.

نفیسه روشن از حیوانات درنده نمی ترسد

نفیسه روشن علاقه زیادی به حیوانات درنده و خطرناک دارد و در پیج اینستاگرامش هم عکس هایی در کنار حیوانات و در طبیعت هم دارد. نفیسه روشن برخلاف آنچه که درتلوزیون آرام و ساده نشان می دهد، بسیار اهل حاشیه و جنجال است.

منبع: رکنا

به "دوست پلنگی نفیسه روشن کیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست پلنگی نفیسه روشن کیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید