درخواست کرونایی کاخ سفید از مسافران نیویورک

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، ایسنا نوشت: اعضای نیروی ویژه مقابله با کرونا در کاخ سفید اعلام کردند، هرکسی که به تازگی از منطقه کلانشهر نیویورک بازگشته است، باید از زمان بازگشت به دلیل میزان بالای عفونت کروناویروس در این شهر، به مدت 14 روز خود را قرنطینه کند.

درخواست کرونایی کاخ سفید از مسافران نیویورک

به گزارش پایگاه خبری پلتیکو، دبورا برکس، هماهنگ نماینده نیروی ویژه مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید خاطرنشان کرد: هر کسی که در نیویورک بوده باید برای 14 روز و به منظور اطمینان از اینکه ویروس را به دیگران منتقل نمی کند، خودش را قرنطینه کند.

این اقدام پس از آن در حال اجرا است که رون دسانتیس، فرماندار فلوریدا روز دوشنبه خاطرنشان کرد، مسافرانی که با پرواز از نیویورک آمده اند باید به اجبار و به مدت دو هفته و به منظور کاهش گسترش ویروس کرونا خود را قرنطینه و ایزوله نمایند.

آنتونی فائوسی، مدیر موسسه بیماری های عفونی و آلرژی نیز گفت: این مساله بسیار مهم است که افراد به درخواست دولت فدرال عمل نمایند تا نیویورک به کانون شیوع ویروس در سراسر کشور بدل نشود.

تا سه شنبه صبح، بیش از 14 هزار و 700 مورد ابتلا به کروناویروس در شهر نیویورک ثبت شده و 131 تن هم جان باخته اند. بیش از 2200 تن نیز بستری شده اند که از این تعداد 252 تن آن در آی.سی.یو هستند.

مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز افرادی که را اخیرا در شهر نیویورک بوده اند ترغیب نموده تا دمای بدن و سایر علائم نزدیک به بیماری کووید-19 را در خودشان رصد نمایند.

312 310

منبع: خبرآنلاین

به "درخواست کرونایی کاخ سفید از مسافران نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کرونایی کاخ سفید از مسافران نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید