خبرنگاران نظری: بعضی در تیم فوتسال گیتی پسند هنوز با من مشکل دارند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تهران- خبرنگاران- بهترین دروازه بان سال 2010 دنیا، گفت: بعضی در تیم گیتی پسند نمی خواهند من در این تیم باشم چرا که هنوز از من کینه دارند.

خبرنگاران نظری: بعضی در تیم فوتسال گیتی پسند هنوز با من مشکل دارند

مصطفی نظری روز آدینه در گفت و گو با وبلاگ ورزشی 90 در خصوص انتخاب تیمش برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال، بیان کرد: هنوز در خصوص زمان شروع لیگ اختلاف نظرهایی وجود دارد و زمان شروع آن تعیین نیست اما با یکی از تیم ها به توافق رسیدم و تا چند روز آینده این موضوع قطعی می گردد.

وی در خصوص بازگشت وحید شمسایی به لیگ برتر فوتسال، توضیح داد: وحید دوست من است و چندین سال باهمدیگر کار کردیم و برای او در سال آینده آرزوی موفقیت می کنم. ما در فوتسال از همدیگر جدا هستیم اما رفاقتمان سر جایش است.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص این موضوع که بعضی احتمال می دادند وی برای فصل آینده لیگ برتر به تیم گیتی پسند می پیوندد، گفت: فکر نمی کردم افرادی که در گیتی پسند مسوول هستند، هنوز با من مشکل داشته باشند. با آن ها مسئله ای ندارم اما 2، سه نفر در آن جا هستند که نسبت به من کینه دارند. دلیل این موضوع را نمی دانم اما احساس می کنم بعضی در این باشگاه هستند که نمی خواهند در آن جا باشم. البته من نیز دوست ندارم برای کسانی که محبت ها را زود فراموش می نمایند، بازی کنم.

بهترین دروازه بان سال 2010 دنیا درباره نحوه برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز، گفت: کرونا همه مسابقات را تحت تاثیر خود قرار داده و به نظرم این روشی که انتخاب شده بهترین روش برای برگزاری لیگ باشد. با توجه به اینکه بازی ها بدون تماشاگر برگزار می گردد، فکر نمی کنم برای تیم ها فرقی داشته باشد که در زمین خودشان یا جایی دیگر بازی نمایند. بعضی تیم ها در پرداخت هزینه ایاب و ذهاب و تست کرونا مشکل جدی دارند و به نظر من اگر دیدارها به صورت متمرکز برگزار گردد روش خوبی است.

وی در خصوص تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتسال، توضیح داد: به عنوان یک بازیکن دوست دارم که زودتر لیگ شروع گردد چرا که بازیکنان از همین راه کسب درآمد می نمایند. امیدوارم هرچه زودتر با شروع لیگ از شرایط کرونایی دور شویم. باید ببینیم کمیته فوتسال و سازمان لیگ صلاح کار را در چه می بینند و لیگ را چه زمانی شروع می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نظری: بعضی در تیم فوتسال گیتی پسند هنوز با من مشکل دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظری: بعضی در تیم فوتسال گیتی پسند هنوز با من مشکل دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید