خبرنگاران دومین مدافع سلامت همدان آسمانی شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، همدان - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: دومین شهید مدافع سلامت این شهر به علت ابتلا به ویروس کرونا آسمانی شد.

خبرنگاران دومین مدافع سلامت همدان آسمانی شد

رشید حیدری مقدم روز یکشنبه در این باره گفت: مرحومه گلنار قیامتی یاری بهیار 58 ساله با پنج فرزند پس از 28 سال خدمت صادقانه در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به علت ابتلا به بیماری کرونا جان باخت.

وی اضافه نمود: شهادت او در این روزهای مبارزه با بیماری منحوس کرونا، قلب مردم استان و همه ما را به درد آورد و موجب تأثر شدید قلبی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.

حیدری مقدم ادامه داد: پیش از این نیز سیده زهرا موسوی ارفع بهیار بیمارستان سینا پس از ابتلا به ویروس کرونا و تحمل یک هفته بیماری آسمانی و نامش به عنوان اولین شهید سلامت استان ماندگار شد.

شهید فریبرز(سیروس) زندی رییس هیات مدیره آمبولانس آریا امداد پایتخت نیز که بر اثر بیماری کووید 19 آسمانی شده بود، روز آدینه 16 آبان طبق وصیتش در محل زادگاهش روستای حرم آباد ملایر تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید زندی که پنجشنبه گذشته پس از 14 روز تحمل بیماری کووید 19 در بیمارستان بقیه الله تهران به دیار حق شتافت،

شهید فریبرز زندی متولد سال 1363 و دارای 2 فرزند دختر است و بیش از 16 سال در بیمارستان های فیاض بخش و معیری تهران به عنوان پرستار مشغول به خدمت بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دومین مدافع سلامت همدان آسمانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین مدافع سلامت همدان آسمانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید