خبرنگاران برنامه تعالی مدیریت مدرسه در بیش از 2هزار مدرسه کرمان اجرا می شود

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، کرمان - خبرنگاران - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در 2 هزار و 98 مدرسه متوسطه این استان خبر داد.

خبرنگاران برنامه تعالی مدیریت مدرسه در بیش از 2هزار مدرسه کرمان اجرا می شود

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سید محمد حبیب الهی روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه تعالی مدیریت مدرسه، ارتقا کیفیت فرایند مدیریت در مدارس، ایجاد زمینه لازم برای استاندارسازی فعالیت های آموزشی و پرورشی و تقویت نگاه تعالی بخشی در مدارس را از مهمترین اهداف اجرای این برنامه دانست.

وی با بیان اینکه برنامه تعالی مدیریت مدرسه در 2 هزار و 98 مدرسه متوسطه استان کرمان در حال اجرا است از تشکیل دبیرخانه استانی برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ادارات متوسطه دوره اول و دوم و فنی و حرفه و کاردانش خبر داد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به اجرای بسته تحولی ایران مهارت در مدارس این استان اشاره کرد و گفت: 23 درصد مدارس روستایی، شهری و غیردولتی این استان با همکاری بخش خصوصی تحت پوشش این طرح با هدف تمرکز بر مهارت آموزی هستند.

وی اضافه نمود: طرح ایران مهارت در 390 مدرسه استان کرمان با پوشش بیش از 35 هزار دانش آموز به صورت الکترونیکی با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال اجرا است.

وی از اجرای طرح مهارت آموزی (هر دانش آموز یک مهارت) در مدارس شهرستان زرند به عنوان پایلوت استانی خبر داد.

حبیب الهی با اشاره به اجرای موثر برنامه تعالی مدیریت مدرسه در مدارس متوسطه استان کرمان در پنج سال اخیر گفت: تا به امروز مدارس استان کرمان در این برنامه 17 رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده اند.

نشست تخصصی برنامه تعالی مدیریت مدرسه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار گشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برنامه تعالی مدیریت مدرسه در بیش از 2هزار مدرسه کرمان اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه تعالی مدیریت مدرسه در بیش از 2هزار مدرسه کرمان اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید