حوزه هنری، سرمایه گذاری در سریال دل را تکذیب کرد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، محمد حمزه زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری در واکنش به ادعای انتساب سریال دل به حوزه هنری، عنوان نمود که حتی یک ریال در هیچ سریال شبکه خانگی سرمایه گذاری نکرده ایم.

حوزه هنری، سرمایه گذاری در سریال دل را تکذیب کرد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ورزشی 90 به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، محمد حمزه زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری به ادعا هایی که سریال دل را به حوزه هنری (موسسه هنر های تصویری سوره) نسبت داده با انتشار پستی در اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

در متن توضیحات حمزه زاده با عنوان پاسخ به یک ادعا آمده است.

اخیراً خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن ادعا شده است سریال دل به کارگردانی آقای منوچهر هادی متعلق به حوزه هنری است و با سرمایه گذاری این نهاد فراوری شده است. غیر از ما که این خبر را دروغ می دانیم، دست کم 2 جای دیگر هم می توانند آن را تکذیب نمایند؛ اول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که پروانه ساخت و مالکیت سریال های خانگی را صادر می نماید. در پروانه مالکیت محصولات تصویری معلوم است که چه کسانی سرمایه گذار و مالک قانونی محصول هستند.

دوم خود مالکان سریال که لابد نباید مایل باشند اموال آن ها شریک دروغین پیدا کند.

اما علت انتشار چنین اخباری شاید وجود نام آقای سعید خندق آبادی در پروژه باشد. ضروری است بگویم از وقتی ایشان خواست در این پروژه همکاری کند، از سمت خود در موسسه هنر های تصویری سوره کناره گیری کرد و از جمع کارکنان حوزه جدا شد.

ادعای دروغ دیگر این است که موسسه هنر های تصویری ابتدا در این پروژه سرمایه گذاری نموده و بعد کنار کشیده، چنین چیزی هم بی اساس است و اصولاً سیاست این موسسه شراکت در پروژه ها نیست و صرفاً حقوق نشر محصولات را می خرد. مثل بسیاری از محصولات سینمایی و تصویری، پیشنهاد خرید حق امتیاز سریال دل هم در شورای متن موسسه آنالیز شد و به تصویب نرسید.

تاکید می کنم که حوزه هنری و موسسات آن هیچگاه، حتی یک ریال در هیچ سریال شبکه خانگی، سرمایه گذاری ننموده است. اخبار و ادعا های دیگری نیز درباره عملکرد موسسه هنر های تصویری سوره مطرح شده که ان شاالله در پست های بعدی پاسخ آن ها را می دهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حوزه هنری، سرمایه گذاری در سریال دل را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه هنری، سرمایه گذاری در سریال دل را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید