کوشش یوونتوس برای خرید پوگبا در ژانویه

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، باشگاه یوونتوس ماه آینده بار دیگر برای برگرداندن ستاره فرانسوی سابق خود به تورین کوشش خواهد نمود.

کوشش یوونتوس برای خرید پوگبا در ژانویه

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 و به نقل از سایت کالچو مرکاتو، باشگاه یوونتوس در پنجره نقل وانتقالات ماه ژانویه برای پس دریافت پل پوگبا از منچستریونایتد کوشش می نماید و این در حالی است که کوشش قبلی بانوی پیر برای انجام این کار در تابستان نافرجام ماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ورزشی 90 بخوانید. (کلیک کنید)

هافبک فرانسوی من یونایتد در این تیم روزهای خوبی را سپری نمی نماید و اخیراً مدیربرنامه های او مینو رایولا هم فاش کرد که دوران حضور این بازیکن ملی پوش در اولدترافورد به سر رسیده است. با وجود اُفت محسوس پوگبا در منچستریونایتد، یوونتوسی ها تمایل دارند او را به این تیم برگردانند، اما مذاکره برای خرید وی کار آسانی نخواهد بود، چرا که یووه ابتدا باید بعضی از بازیکنان مازاد خود را بفروشد و بودجه خرید پوگبا را تأمین کند.

علاوه بر این بانوی پیر باید امیدوار باشد که پوگبا نیز شخصاً به کاهش حقوقش رضایت دهد و منچستری ها هم با درخواست تیم ایتالیایی برای انتقال قرضی بازیکن شان به تورین با بند خرید قطعی موافقت نمایند.

یوونتوسی ها در تابستان میرالم پیانیچ و داگلاس کاستا را به منچستریونایتد برای معاوضه با پوگبای 27 ساله پیشنهاد نموده بودند، اما تیم انگلیسی آن پیشنهاد را رد کرد. من یونایتد سال 2016 پوگبا - کسی که چهار سال قبل از آن به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوسته بود - را در ازای 100 میلیون یورو خرید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشش یوونتوس برای خرید پوگبا در ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش یوونتوس برای خرید پوگبا در ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید