تزیین دکوراسیون داخلی خانه با نور مخفی ال ایی دی ، عکس 2016

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، دکوراسیون داخلی خانه های فوق مدرن، امروزه دچار تغییر و تحول زیادی شده است. دو عامل رایج در چنین خانه هایی استفاده از گیاهان طبیعی و سرسبز در کنار نصب نور مخفی ال ایی دی می باشد. این دو عامل تزیینی، به صورت متناوب در گوشه و کنار خانه استفاده می شوند تا بنوعی نقش نقطه کانونی دکوراسیون را بازی نمایند. آپارتمانی که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت به شیوه ای بسیار هنرمندانه گل و گیاه آپارتمانی را با نور ال ایی دی تزیین نموده که نمونه آنرا در هیج کجای دیگر مشاهده ننموده اید.

تزیین دکوراسیون داخلی خانه با نور مخفی ال ایی دی ، عکس 2016

در نمونه زیر از دو سطح نور مخفی ال ای دی استفاده شده است. یکی در بالای سقف کاذب و دیگری زیر پایه با فاصله آن از کف. داشتن کف سرامیکی باعث شده است نور پایینی بصورت دوبل دیده گردد.

در نمونه زیر هم از دو سطح نور مخفی در اتاق کودک استفاده شده است. استفاده از نور مخفی زیر تخت کودک یک عامل بسیار خلاق می باشد، چرا که نه تنها باعث روشنی نسبی اتاق در شب می گردد بلکه با حذف نور چراغ خواب که ممکن است چشم کودک را اذیت کند به آرامش بیشتر در هنگام خواب کودک یاری می نماید.

این مطلب را هم حتما بخوانید: چیدمان اتاق کودک با وسایل ضروری و مورد احتیاج برای رشد ذهنی

دیوار پشت تلویزیون یکی از برترین فضاها برای استفاده از نور مخفی ال ای دی است. امروزه یکی از جدیدترین کارها ایجاد یک قاب در دیوار و اعمال نور مخفی ضعیف در کناره آن پشت تلویزیون است. این نور باید ضعیف باشد و باعث اذیت چشم بیننده نگردد. در دو طرح زیر استفاده از دو نوع نور مخفی در رنگهای مختلف را بر دیوار پشت تلویزیون مشاهده می کنید.

این مطلب را هم حتما بخوانید: راهنمای طراحی دیوار پشت تلویزیون با ایده های مجذوب کننده و شیک

در نمونه زیر بصورت ترکیبی از نور مخفی های متعدد در رنگهای متفاوت استفاده شده است. در صورتی که یک دکوراسیونی با توناژ رنگی متعدد و شاد می خواهید میتوانید از طرحی مانند زیر استفاده نمایید.

این مطلب را هم حتما بخوانید: تزیین و چیدمان آپارتمان مدرن با رنگ های شاد و مجذوب کننده

در نمونه تصاویر زیر قسمت دیوار پشت تلویزیون اتاق نشیمن باغچه ای واقع شده است که گیاه انگور در آن کاشته شده و با دقت زیاد در تمامی جهات پخش شده تا شکلی مناسب به خود بگیرد. درست بالای سر همین باغچه نور مخفی با رنگ آبی کار شده که باغچه را روشن تر و صد البته زیباتر نشان می دهد و از طرفی نور مورد احتیاج آنرا تامین می نماید. البته زیر کنسول تلویزیون هم نوار ال ایی دی کار شده تا کل دیوار اتاق نشیمن به رنگ آبی درآید. بعداز اتاق نشیمن، آشپزخانه هم چنین سیستمی دارد. زیر کابینت های شناور هم نوار ال ایی دی نصب شده که باز هم همان رنگ آبی آسمانی را منعکس می نماید.

اما نکته جالب و هیجان انگیز اینجاست که این نوارهای مخفی ال ایی دی، به سادگی با استفاده از یک کنترل از راه دور به رنگ های دیگر تبدیل می شوند. شما با فشردن یک دکمه می توانید به سادگی رنگ آبی را به رنگ های بنفش یا قرمز تغییر دهید.

منبع: اتاق

به "تزیین دکوراسیون داخلی خانه با نور مخفی ال ایی دی ، عکس 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین دکوراسیون داخلی خانه با نور مخفی ال ایی دی ، عکس 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید