بیرانوند: باید به تیمی بروم که از پرسپولیس بزرگ تر باشد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، دروازه بان پرسپولیس گفت: 3 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر بخواهم جدا شوم جایی می روم که بزرگ تر از این تیم باشد.

بیرانوند: باید به تیمی بروم که از پرسپولیس بزرگ تر باشد

به گزارش ، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته سرانجامی نیم فصل اول لیگ برتر ایران بیان نمود: خدارا شکر توانستیم این بازی را ببریم تا طرفداران خوشحال شوند. به امید خدا برای نیم فصل دوم آماده شویم.

در دنیا بزرگی زندگی می کنیم که جا برای همه وجود دارد

او درباره متحد شدن تیم ها علیه پرسپولیس و اینکه آن ها اعلام می نمایند داوری ها به سود پرسپولیس گفت: می خواهم به افرادی که علیه ما اینگونه حرف می زنند بگویم در دنیا بزرگی زندگی می کنیم که جا برای همه وجود دارد و جای اینکه دنبال دریافت جای ما باشند دنبال پیدا کردن جای خودشان باشند.

به تیمی می روم که مانند پرسپولیس بزرگ باشد، اما 3 سال دیگر قرارداد دارم

بیرانوند درباره احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: رسانه های عزیز به شکلی مانور می دهند که به نظر می رسد قرارداد من تمام شده و بازی با پارس جنوبی آخرین دیدار فصل پرسپولیس بوده است. 3 سال دیگر قرارداد دارم. من از سایر تیم ها پیشنهاد دارم، اما به دلیل اینکه در پرسپولیس بزرگ شده ام و عضوی از این خانواده هستم به تیمی می روم که در حد پرسپولیس باشد. تمام مسئولان باشگاه در جریان هستند که من پس از سرانجام نیم فصل می توانم از پرسپولیس جدا شوم، اما اگر بخواهم جایی بروم به تیمی می روم که در حد پرسپولیس بزرگ باشد. 100 درصد پیشنهاد دارم، اما نمی توانم از آن ها نام ببرم.

فرزند باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم و تصمیمی نمی گیرم که این تیم ضرر کند

او اضافه کرد: هنوز تصمیمی برای جدایی نگرفته ام و طرفداران پرسپولیس مطمئن باشند اگر قرار باشد اتفاقی برای من رخ بدهد به دلیل اینکه فرزند باشگاه پرسپولیس هستم تصمیمی نمی گیرم که پرسپولیس از لحاظ مالی و فنی ضرر کند.

از شایان مصلح عذرخواهی می کنم، اما نباید کار ریسکی انجام دهیم

دروازه بان پرسپولیس درباره درگیری اش با شایان مصلح در سرانجام بازی گفت: من از پشت تمام بازیکنان بازی را می بینم و تمام بچه ها هم این اجازه را به من داده اند که با آن ها صحبت کنم. به شایان هم گفتم تیم ما رو به جلو بوده و باید حواسش به دفاع باشد. اگر سر شایان فریاد کشیدم عذرخواهی می کنم. باید به هم احترام بگذاریم و کار های ریسکی انجام ندهیم.

الکی زیر توپ نمی زنم

بیرانوند درباره بازی با پایش در دیدار با پارس جنوبی و پاس هایی که درجریان بازی به هم تیمی های خود داد گفت: تاکتیک تیم ما این است و برای اولین بار است می بینم رسانه ها درباره این موضوع سوال می پرسند. من الکی زیر توپ نمی زنم. پرسپولیس تیمی حرفه ای و با این شکل بازی کردن به تیممان شخصیت می دهیم. برانکو اجازه نمی دهد زیر توپ بزنیم.

نمی دانم چرا کاپیتان استقلال این حرف را زد ، اما من مقصر نیستم که مدیرعامل این باشگاه چمن مصنوعی انتخاب کرد

او درباره کنایه زدن مهدی رحمتی به تیم پرسپولیس گفت: چندان نمی توانم درباره این مسائل صحبت کنم و این کری ها همیشه وجود دارد. نمی دانم چرا کاپیتان حریف اینگونه کرد. مقصر من هستم که در زمان قرعه کشی برای انتخاب زمین تمرین استقلال و پرسپولیس مدیرعامل حریف چمن مصنوعی را انتخاب کرد؟ مدیرعامل استقلال به جای انتخاب زمین چمن مصنوعی برای تیم هایه پایه این باشگاه استادیوم شهید کاظمی را انتخاب می کرد تا این حرف و حدیث ها پیش نیاید.

اگر از یک بازیکن استقلال بیشتر پول گرفته باشم 10 هفته روی نیمکت پرسپولیس می نشینم

او درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس دریافتی بیشتری از استقلالی ها داشته اند، شرح داد: همین فردا میزان دریافتی مرا با یک بازیکن استقلال مقایسه کنید و اگر من از او بیشتر پول گرفته باشم 10 هفته روی نیمکت پرسپولیس می نشینم. تفاوتی هم ندارد این بازیکن جزء بازیکنان بزرگ استقلال باشد یا کوچک این تیم. فردا برویم پرینت دریافتی هایمان را از باشگاه هایمان بگیریم تا تعیین گردد کدام بازیکن بیشتر پول گرفته است. اگر حامی مالی 2 باشگاه به پرسپولیس پول داده به استقلال هم داده است.

او اضافه کرد: به جای اینکه دنبال دریافت جای پرسپولیس باشید برای پیدا کردن جای خود بجنگید. دنبال چه می گشت.

طرفداران از پیشنهاد تیمی بزرگ به من استقبال می نمایند

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه اگر برانکو به اجازه بدهد از این تیم می رود یا خیر، گفت: برانکو به من یاری نموده و در مصاحبه اش هم گفت: اگر از تیم بزرگی مانند پرسپولیس پیشنهاد داشتم برای اینکه پیشرفت کنم مسئله ای با جدایی ام ندارد. مطمئمن باشید اگر پیشنهاد بزرگی داشته باشم طرفداران هم از جدایی من استقبال می نمایند. سر طرفداران منت نمی گذارم چرا که با پرسپولیس قرارداد دارم و وظیفه ام بود در این تیم بمانم. اگر شما خانه ای را هم رهن کنید طبق قراردادتان با صاحب خانه باید در سرانجام قرارداد از آن خانه بروید. تا جاییکه قرارداد دارم در پرسپولیس می مانم و برای طرفداران می جنگم. حاشیه هم درست نکنید و نگران نباشید. من قرارداد دارم و اگر بخواهم جدا شوم به تیمی می روم که بزرگ تر از پرسپولیس باشد. دیگر خودتان ببینید به کدام تیم می روم. در نظر سنجی مارکا هم که پرسپولیس اول شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیرانوند: باید به تیمی بروم که از پرسپولیس بزرگ تر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: باید به تیمی بروم که از پرسپولیس بزرگ تر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید