باره سی: ما سفیران صلح و دوستی هستیم، تهران شهر بزرگ و زیبایی است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، خبرنگاران: کاپیتان پیشین تیم فوتبال میلان ایتالیا گفت: ما سفیران صلح و دوستی هستیم و به خاطر همین موضوع به تهران آمدیم.

باره سی: ما سفیران صلح و دوستی هستیم، تهران شهر بزرگ و زیبایی است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی 90، فرانکو باره سی بعد از حضور در شیرخوارگاه آمنه گفت: همیشه سعی می کنیم کارهای مثبتی انجام دهیم. اینگونه برنامه ها را هم امور خیریه میلان انجام می دهد.

وی ادامه داد: باید به چنین جاهایی سر بزنیم و کمک کنیم. در میلان نیز 3-2 بنیاد مربوط به این کار وجود دارد و ما باید برای همدلی و همدردی در این محیط حضور داشته باشیم چرا که این کار بسیار اهمیت دارد و هر کاری از دست ما برآید باید انجام دهیم.

باره سی با بیان اینکه تهران شهر بزرگ و زیبایی است، تاکید کرد: متاسفانه هر موقع که به تهران آمدم زیاد وقت نکردم شهر را ببینم، امیدوارم این بار این اتفاق بیفتد.

کاپیتان پیشین تیم میلان در واکنش به استقبال خوب مردم تهران از کاروان این تیم گفت: مردم این شهر بسیار دوست داشتنی هستند و عشق و علاقه شان به فوتبال زیاد است. واقعا از اینکه به تهران آمدیم خوشحالیم. ما اینجا هستیم تا سفیرهای صلح و دوستی باشیم و برای این هم به ایران آمدیم. امیدوارم امروز شاهد بازی خوبی هم باشیم.

منبع: تسنیم

به "باره سی: ما سفیران صلح و دوستی هستیم، تهران شهر بزرگ و زیبایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باره سی: ما سفیران صلح و دوستی هستیم، تهران شهر بزرگ و زیبایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید