امدادرسانی به 387 حادثه دیده در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش باران، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان به 387 حادثه دیده امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به 387 حادثه دیده در کهگیلویه و بویراحمد

امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ورزشی 90، از خدمات رسانی به 72 خانوار در سیل و آب گرفتگی روز جمعه، 25 آبان ماه در مناطق مختلف استان اطلاع داد و افزود: در شهر یاسوج و منطقه ماداوان خدمات رسانی به 21 خانوار با پوشش امداد رسانی به 105نفر عملیاتی شد و در این راستا 4 تیم 5 نفره به تعداد 20 نفر، 4 خودرو و 5 دستگاه پمپ تخلیه فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه در شهرستان دنا و عشایر تنگ سریز، مناطق گندی خوری و تلگاه امدادرسانی به 6 خانوار را داشتیم، اظهار کرد: در این عملیات 30 نفر امدادرسانی شدند که اعزام یک تیم 5 نفره، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه پمپ تخلیه به مناطق هدف را داشتیم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعد و برق در منطقه سردآب شهرستان باشت یک کشته بر جای گذاشت، اعلام نمود: در این عملیات که متاسفانه یک نفر در محل فوت نموده بود، اعزام یک تیم پنج نفره با خودرو به محل و پوشش عملیاتی را داشتیم .

جهانبین همچنین از خدمات رسانی به 250 نفر در قالب 45خانوار در شهرستان کهگیلویه اطلاع داد و توضیح داد: پوشش برطرف آبگرفتگی منازل مسکونی توسط یک تیم پنج نفره با تجهیزات پمپ تخلیه انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه برخی ها خانه های خود را ایمن نساخته بودند، ادامه داد: با توجه به اعلام اخطارهای مکرر، متاسفانه عدم لایه روبی جوی ها و پاک سازی و لایه روبی کانال ها و پل های نصب شده بر روی جوی ها و ورودی کوچه ها از دلایل آب گرفتگی منازل مسکونی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروهای امدادی هلال احمر در بارندگی های اخیر خدمات رسانی به موارد متعدد و مختلف در بخش ها و مناطق استان را عملیاتی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امدادرسانی به 387 حادثه دیده در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 387 حادثه دیده در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید