اعلام الزامات سفر به قطر در زمان جام جهانی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، اعلام الزامات سفر به قطر در زمان جام جهانی صورت پذیرفت.

اعلام الزامات سفر به قطر در زمان جام جهانی

در الزامات اعلامی از سوی مسئولان کشور قطر آمده که باید شرکت نمایندگان در مسابقات جام جهانی آخرین اخبار، قوانین و شرایط سفر به این کشور را مطالعه نمایند. بعلاوه اگرچه در مدت زمان برگزاری مسابقات، ویزای توریستی به وسیله این کشور صادر نمی گردد ولی مسافران موظف هستند از اول نوامبر تا 23 دسامبر 2022 برای ورود به قطر کارت هایا را درخواست نمایند، حتی اگر در مسابقات حضور نداشته باشند البته به استثنای دارندگان مجوز اقامت و اتباع قطر.

دارندگان کارت هایا می توانند با این کارت تا 23 ژانویه 2023 در قطر بمانند و برای چندین بار ورود و خروج نمایند.

کسی که هایا کارت دارد می تواند سه نفر دیگر را نیز به عنوان طرفدار بدون بلیت از تاریخ 20 نوامبر تا 18 دسامبر با خودش همراه کند.

ورود بازدیدنمایندگان از 23 دسامبر 2022 از سر گرفته خواهد شد.

توریسم قطر به شرکای تجاری بین المللی سفر توصیه می نماید که آخرین الزامات سفر و ورود قطر را برای مسابقات جام جهانی دنبال نمایند.

طرفدارانی با استفاده از سرویس شاتل در سفر یک روزه شرکت می نمایند، باید با وارد کردن جزئیات سفر و بلیط معتبر مسابقه، برای دریافت کارت هایا در وب سایت یا اپلیکیشن موبایل اقدام نمایند.

سرویس شاتل روز مسابقه به دارندگان کارت هایا اجازه می دهد تا یک مسابقه را دیدن نمایند و در مدت 24 ساعت به نقطه مبدا خود بازگردند. این سرویس احتیاج به رزرو محل اقامت برای ساکنان کشورهای همسایه شورای همکاری خلیج فارس را از بین می برد و حمل و نقل زمینی رایگان را از فرودگاه تا ورزشگاه فراهم می نماید.

شرکت های هواپیمایی سرویس شاتل شامل هواپیمایی های کشورهای قطر، عربستان سعودی، دبی، کویت و عمان است.

از اول نوامبر بازدیدنمایندگان دیگر احتیاجی به ارائه PCR منفی COVID-19 یا آزمایش آنتی ژن سریع قبل از سفر به قطر ندارند.

منبع: همگردی

به "اعلام الزامات سفر به قطر در زمان جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام الزامات سفر به قطر در زمان جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید